Monday, March 1, 2010

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Sejak kebelakangan ini aku agak tidak ada mood nak update blog..yang pasti aku selalu jalan-jalan kat blog orang lain.macam-macam dah berlaku sejak kebelakangan ini.aku pun tidak tahu mengapa dan kenapa perlu berlaku sedemikian.

Ok,aku mahu cerita tentang C dan M.Aku suka M tapi aku tidak paham kenapa M selalu rasa ada dengki dan khianat rakan aku.aku amat terkilan akan apa yang sudah berlaku.rakan aku cerita dekat aku dan aku tahu sedikit-sedikit akan cerita ini.tapi sejak aku kenal si M ni,tak de r cam sekarang ni.aku pun pelik kenapa si M ni lepas kuo dia cam HARAM.

Mungkin aku tidak terkena lagi,tapi ada sekali dua jugaklah aku terkena.tapi aku ley rileks lagi.now,member aku kena.selalu bagitau aku cam ni,cam tu..n aku dapat tengok dengan dua bijik mata aku ni.memang pelakon terhebat di dunia ni r si M ni..huhu

Si M ni memang rapat dengan si C ni.almaklumlah sudah kenal lama dari aku.aku tidak heran langsung pun.lantak ko lah nak camne,yang penting aku tau apa yang aku buat dan kau tak sebok-sebok pasal aku.tapi,kadang-kadang bengang jugak,aku cakap ngan si M ni,dia wat bodoh jerk.aku tahu aku muda.setakat tua,tak ada makna r..

Aku paling benci bila dia gunakan nama aku atau rakan-rakan aku yang lain bila cakap ngan si C.tak cam haram tu?wei,sia-sia r ko solat tapi wat camtu.dosa kau lebih teruk dari orang berzina lah.kau tau tak?ke sebab si C tu TUHAN kau?mintak-mintak dijauhkanlah.

Aku sedih bila ada orang seperti ini.aku tidak faham kenapa M ni ley jadi camni.muka baik tapi belakang cam HARAM.

Si C ni pun aku rasa dah kena bomoh dengan si M ni r.aku tahu sangat.seperti kena bodoh-bodohkan dan dengar je cakap si M ni.cam haram gak r.aku malas nak layan.tapi sekarang ni aku rasa bengang giler.lantaklah,aku ada peluang lain walaupun tidak besar umpannya,tapi aku akan pergi jugak.aku tak heran umpan yang si C bagi ni lah.

Kepada si M,taubat-taubatlah weh…sedar lah diri sikit.dan si C,tolonglah tunaikan janji..ikutkan hati aku,dah lama kau kena saman,biar padan muka.

FUCK OFF r M dan C

1 Comment:

  1. Jijahh @ f.k said...
    bahaya orang macam ni ...

Post a Comment



Related Posts with Thumbnails