Tuesday, March 9, 2010

Jutawan muda

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Aku rasa down sangat-sangat hari ini.mungkin coz bos aku kot.coz aku MC 2 hari.aku ada surat MC lah.nape aku tak boleh MC?kalau aku tak ada surat MC ley r nak marah.aku rasa bengang yang amat sangat..huhu

Nilah lumrah hidup,aku cuba untuk bangun kembali dan tidak mahu diri diperlekehkan.memang aku mahu berhenti kerja.aku Cuma tinggal 7 hari je AL.memang kedekut AL.huhu

Aku cuba untuk usaha lebih dan aku mesti berhenti kerja sebelum bulan 5 nanti.aku harap,apa yang aku lakukan ini adalah suatu permulaan bagi aku.tiada orang lain yang boleh bagi aku pendapatan tetapi pendapat sahaja.aku perlukan pendapatan dan pendapat.so,aku perlu berusaha dan berusaha.tidak perlu toleh kebelakang.

Aku mahu bergelar jutawan pada usia aku menjelang 23-25tahun.

Itu yang pasti,Insya Allah.

0 Comments:

Post a Comment



Related Posts with Thumbnails