Wednesday, January 6, 2010

Redha

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Hari ini 7 January 2010.aku memang suka dengan nombor 7..hihi

So,hari ini sepatutnya aku kena g cyberjaya tetapi tidak jadi kerana ada sedikit masalah teknikal.Ok,hari ini aku duduk office je.tak keluar.itu yang aku mahukan sebenarnya.

Pagi-pagi lagi aku agak sibuk dengan kerja yang aku tidak settlekan 2-3 hari lepas kerana ada kerja lain yang perlu diselesaikan dahulu.so,tadi aku settlekan semua kerja termasuk kerja yang aku dapat hari ini.Aku kalau dah mengadap computer ni je memang aku ley settlekan sekejap jerk.so,tadi,aku masuk office je terus wat kerja sampai tengahari.so,skunk semua dah settle.

Sekarang ni aku kena explore pasal wifi datalogger.ari isnin ni ada training kat KL Kepong Oleomas,Pulau Indah.

Hari ini aku ada masa sikit untuk menerjah blog-blog orang lain n page facebook orang lain.sedang aku menexplore.aku terjumpa sesuatu.mungkin itu membuatkan aku tertanya-tanya dan aku terasa cemburu dengan itu.

Aku rasa sudah bertahun berlalu kenapa itu perlu ada lagi.aku ternganga sekejap tadi bila aku sedang syok usha-usha tibe2 terkeluar benda itu.

Aku tahu aku perlu bersabar dan tabah.Ya.aku tahu ini semua ujian yang perlu aku tempuhi.Aku redha dengan ini semua.Tapi aku tidak mendapat jawapan lagi.Aku harap,tiada apa yang akan berlaku lagi lepas ini.

Sekarang ini,aku sudah bersedia untuk bulan terang.Hopefully kali ini tidak seteruk sebelum ini.

Aku Redha.

0 Comments:

Post a Comment



Related Posts with Thumbnails