Tuesday, January 12, 2010

emo

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Aku harap,hari ini lebih baik dari hari sebelum ini.

Sudah lama juga aku tinggalkan blog aku ini.Bukan aku tidak ada idea tetapi waktu yang mengekang aku menulis.Weekend aritu aku tidak ada buat apa sangat,Cuma pergi Frinjan di dataran Shah Alam pada sabtu malam.

Dan aku rasa aku dapat luangkan masa bersama yaya pada hari itu.yaya datang ke shah alam pada sabtu petang itu.lepas maghrib aku pergi ambil dia di rumah adik dia dan pergi ke Frinjan.agak sedih kerana hujan mencurah-curah dari petang lagi.tapi aku layankan saje.

Pukul 2pagi pula aku main futsal di Sports planet bersama budak-budak U aku dulu yang sekrang ini mereka ada yang sudah bekerja,LI dan sambung belajar di sekitar Shah Ala mini.Sudah lama rupanya aku tidak menendang bola.Hari itu aku rasa seperti kaki bangku turun ke padang.

Lepas main futsal,aku pulang dan hantar yaya balik ke rumah adik dia.


 

Hari ahad,pagi-pagi buta aku ke pejabat untuk menyiapkan kerja aku sedikit kerana hari isnin aku kena present dan demo ke customer aku di Pulau Indah.Agak blur aku bila kau try 2-3 kali tidak menjadi.Last-last aku fade up dan aku balik dan hantar yaya ke UIA.aku bercadang untuk menyiapkan Isnin pagi-pagi sebelum pergi ke Pulau Indah.

Thanks sayang coz sudi jumpa b di sini.Next week our 2nd month relationship.Nak celebrate ke tak sayang?

Minggu ni pula aku agak bengang dengan customer,pekerja dan kerja aku.aku pun tidak tahu kenapa.aku rasa semua kena aku buat.aku rasa office aku di KL ni ok jerk.tak ada masalah.tapi kenapa kau mencari masalahnya?aku tidak faham.aku tidak kisah kalau kau mahu membodek tetapi janganlah nak menjatuhkan orang lain.tolonglah.

Kau ingat aku dan staff kat sini makan gaji buta ke apa?kerja aku melambak gak lah.staff kat sini pun banyak kerja.memang istilah rehat tidak ada pada kami pada minggu ni.

Aku yang settlekan masalah.aku juga yang kena check semua.aku gak kena buat sales.apa lagi yang aku perlu buat?aku sudah pening sangat sekarang ini.dengan masalah customer yang aku handle pun tidak settle lagi.tolonglah jangan kacau aku dan staff disini lagi.


 

Semalam,electricity office kena potong.actually dari hari isnin tengahari lagi.Cuma aku dapat tahu petang isnin tu selepas aku keluar dari jumpa customer.Aku agak terperanjat dengan masalah ini.sepatutnya tidak perlu terjadi seperti ini.Aku tidak faham kenapa ini berlaku.kemana bahagian akaun menghilang?kenapa biarkan ini berlaku.

Aku rasa bengang dan aku buat keputusan pulang kerumah selepas waktu tengahari.kalau aku tunggu pun tidak ada apa yang boleh aku buat.hanya tengok sahaja dan tidak boleh nak bertindak.seharusnya Tanya dulu baru rasa nak marah.ini tidak,kau duduk disana senang lenang tetapi tahu nak marah dan bengang bila kerja tak settle.kau dok sana main games kat facebook jerk.aku tidak fahamlah.ini semua tugas kau tetapi kenapa orang lain kau salahkan?

Adakah aku salah kerana aku tidak bagitahu kau aku pulang?WTF…perlukah aku minta maaf?aku blur sekejap dengan orang sebegini.aku rasa aku perlu berubah.

Ya,memang.

Aku sudah siapkan surat resign aku.

Tunggu boss aku ada disini baru aku bagi dia.

Confirm aku akan di schooling n motivate.

But,yang penting dalam perjanjian,1month notice.itu sahaja.tiada yang lain.harap maklum.


 

Sorry coz post kali ni aku agak emosional sedikit.bukan apa.aku agak bengang.huhu

2 Comments:

  1. YayaEdna said...
    nak celebrate ke? tgk la kalau tak banyak kerja..

    happy monthly-versary..oh!
    FendyHekka said...
    sgt BAHKU... ha ha ha

Post a Comment



Related Posts with Thumbnails