Friday, December 25, 2009

hamba abdi

hidup sekarang ini seperti palat..
sia-sia..
aku tidak mahu menjadi seperti ini.
mengharapkan apa yang patut dimiliki tetapi tidak dapat-dapat.
aku perlu bertindak.

aku tidak mahu menjadi seperti ini lagi.
aku perlu bekorban untuk semua ini
aku mahu kebebasan yang aku mahu kecapi
aku seperti hamba abdi
aku tidak mahu menjadi macam ini
bodoh

semangat aku sudah lemah dengan keadaan ini
tapi aku makin bersemangat untuk berbisness
walaupun kecil-kecilan tetapi aku akan rasa puas
dari kecik kita boleh besarkan
dari menjadi hamba abdi kepada golongan itu
lebih baik jadi hamba abdi kepada diri sendiri dan ALLAH
aku perlukan perubahan
semoga keluarga merestui pilihan aku ini

4 Comments:

  1. Anisa said...
    :)
    lebih elok sentiasa menghambakan diri kepada Allah
    :)
    hans said...
    rajin berjimat cermat
    baru bisness lebih maju
    Lia3003 said...
    palat tu apa ye?
    hm.. betol kata awak, keje sendiri lg baik dari keje makan gaji..sokong2!
    Nyda Zamani said...
    be positive my dear.

Post a Comment



Related Posts with Thumbnails