Thursday, October 22, 2009

especially for yana

post ni aku tujukan khas kepada my cousin...ops..silap,untie sedara..hihi.
name dia LIYANA,tapi panggil dia YANA..dia sebaya je kot ngan aku tapi dia muda 1bulan dari aku..hihi

sebenarnya nak cite aku jumpe dia semalam..hihi..
dia nak datang Kl dari batu pahat coz dia nak gi rumah akak dia kat Damansara Perdana.
so,dia mintak aku amek dia kat pudu.
aku pon no hal lah coz dah lama tak jumpe dia.
so,pas keje aku terus gi PUDU.
dia sampai dalam pkul 7.nasib baik tak ramai sangat orang kat pudu.

then,dia nak belanja aku makan coz sempena birthday aku katanya.
so,aku cakap dia aku nak makan kat TGI Friday or Chilies..hihi
tapi disebabkan aku yang hati mulia ni,aku tak keysah pon kat mana-mana asalkan makan dan kenyang.

so,kitorang plan makan kat area damansara jer.
den,Yana cakap makan kat Restoran Buloh..
kitorang makan nasi n macam2 lauk..hihi
last2 yana tak abes makan..haha
tulah ko tamak sangat tadi..hoho

then,after that aku anto dia balik rmh kak rai den aku trus caw balik rumah..hihi

aku sedih coz terlupe nak snap2 pic ngan yana td..wawawa

8 Comments:

  1. Atuk said...
    Selamat Hari Jadi Shafiq . Muda2han panjang umur, rezeki mewah , sehat dan berjaya dalam kerjaya. Yana yang beritau Tok E yg hari ni ari jadi aawak. Semlam Tok E yg antar dia kat bus std BP.
    sYafiQ said...
    Tq Tok E..
    Insya Allah..doakan along dapat apa yang along mahukan..
    o..yana yang bgtau eh..hihi
    sisdee said...
    yana tu makcik (kategori mak usu okay)...hahahahhah

    hmpeh tersilap tu kata cousin..tu cousin cik aya le :p
    Tok Zu said...
    selamat hari jadi Shafiq.
    kerja rajin2.
    Ingat mak ayah yang membesarkan kita.
    Kasih ibu hingga kesyurga,kasih saudara masa berada.
    rajin2 tel mak awak kat kampung!
    sYafiQ said...
    cik dayah : haha..yola

    tok su : tq..insya allah..family 1st.
    Liyana said...
    ni aku kene rase bangga ke ape sbb post ada nama aku??huhuhu..btw thanx for everything.
    sYafiQ said...
    yup..ko kne bangga yana..haha
    wlcme:)

    n thnks for blanje aku aritu..hihi
    this week aku blk kot..hihi
    lailaazwa said...
    hapy bufday shafiQ..
    semoga panjang umur ngan murah rezeki..semoga idup awk sentiasa diberkati tuhan yang maha Esa..
    hehe..bufday boy...

Post a Comment



Related Posts with Thumbnails