Thursday, October 22, 2009

bufday boy

today is my special day.
hopefully from today and future,i can got what i want.
aku nak jadi anak yang soleh
aku nak jadi seorang yang berjaya dalam kerjaya
aku nak benda yang aku impikan selama ini
aku nak kebahagiaan

aku mahu jadi makhluk ALLAH yang sempurna
aku mahu tunaikan semua yang wajib bagiku
aku mahukan kemewahan
aku mahukan SYURGA
aku mahukan keluarga yang bahagia

sempena birthday aku yang jatuh pada hari ini iaitu hari JUMAAT,aku harap aku akan dapat kerberkatan dari MU YA ALLAH..

tahun ni aku tak kena apa2..hihi..tahun lepas aku masih di universiti.memang jadi amalan budak2 untuk dengki sesiapa yang akan menyambut birthday..hihi

btw,thanks to u all guys yang wish kat aku especially MAK,ABAH,YA,CIK DAYAH,YANA,YAYA,IELA,BOB,BAD,RANI,,POJIE,DAOZ,REMY,FIZA,Eiqa,Zima,Ekin,Syu,Ana,Zafira,JOE,Hanif,Nisa,Chuck,Ahred,Nads,Sharena Ismail,Azam,Akim,Farah,K,Hanis n Mawaddah...
aku rasa ni je yang dah wish kat aku..hihi
name siapa2 yang aku tertinggal tolong tambah kan eh..hihi
aku rasa aku tak tertinggal kot..
btw,thnks u all guys..

2 Comments:

  1. YayaEdna said...
    ur welcum :D i heart youuuu! :D haih gatal yaya ni :D
    sYafiQ said...
    hihi...
    i heart you too..hihi

Post a Comment



Related Posts with Thumbnails