Monday, October 26, 2009

aku,kau,dia dan engkau

aku kau dia dan engkau
aku sayang kau
aku cinta dia
aku sayang engkau

semua berbeza
aku rasa aku tidak keliru
aku yakin dengan hati aku
aku tidak berada di alam mimpi
aku ngaku aku sayang kau
tapi aku perlu menyayangi dia

aku sudah ada dia
aku selesa dengan dia
aku terima dia kerna dia langsung tidak ada sifat seperti kau
aku memang selesa dengan dia
aku mulai cintai dia
aku sudah melupakan kau

tapi kenapa kau perlu hadir dalam hidup aku lagi?
hadir tapi dalam keadaan invisible
aku tidak rela seperti itu
kenapa perlu perhatikan setiap langkah aku
aku kan jahat
aku tidak berguna
aku kan tidak memahami kaum kau

yang pasti
aku sudah ada dia
dia buat aku tertawa
dia sanggup bekorban demi aku
walaupun dia jauh
tapi tetap dihati
aku cinta bukan mahu mngubati diri aku
tapi demi diri aku

aku terima dia seadanya
aku tidak mahu membandingkan dia ngan sapa2
aku tahu aku tidak sempurna
apa salahnya aku terima dia seadanya
dari aku membandingkan dia dengan orang lain

kau perlu ingat
tidak ada didunia ini yang sempurna
aku akan bunuh diri kalau ada yang sempurna
semua ada buat silap
tapi kita tidak perlu menghukumnya

dan engkau
aku sayang engkau
aku rindu engkau
aku tahu kau teman aku
tika sedih,duka dan gembira

aku sayang dia dan engkau
aku benci kau
aku tidak mahu kau
aku cinta dia

3 Comments:

  1. kupu-kupu_cinta said...
    waoh.... hebat.... i like it..

    best....
    mocQachinno said...
    pning kjap bce. mne satu ni?
    spe 'dia' tu plak dz time?
    sYafiQ said...
    kupu-kupu cinta : thanks

    eqa : jgn pening2..gi pening ngn final sna..haha
    xde spa pon utk DIA...

Post a Comment



Related Posts with Thumbnails