Tuesday, October 27, 2009

sorry coz lambat update about my birthday day..
birthday aku tahun ni jatuh pada hari jumaat.
so,aku memang tak ada plan apa-apa pun..yelah,nak sambut ngan sapa kan..huhu
then,aku plak kerja n menimbun kerja kat office ni.

then,lepas solat jumaat,aku kena keluar jumpa customer then aku rasa cam nak balik awal jerk.
awal pun tak de mana pon coz aku jumpa customer pun dah pkul berapa.last-last,aku cam nak gi tengok wayang jerk..cerita PAPADOM kat sunway piramid.

then,aku plan nak gi lepas balik kerja.aku ajak bob and yaya chantek:p
then,diorang ok..layan jelah..
aku amek bob kat office dia then balik rumah.
then we all balik rumah untuk menukar pakaian.

then,kitorang kena ambil yaya kat stesen kelana jaya coz dia dari gombak.
yaya sampai,kitorng pun sampai.

then,terus menuju ke tempat yang dicadangkan..hihi
then,usha tiket wayang...
damn it...papadom pukul 11pm..huhu
camne ni?
cian plak kat yaya..
lepas tu,we all decided to watchSurrogates..
tiket pukul 8lbey..
then,aku teringat yang tahjud de kat sini.
so,aku terus contact..hihi

muka kelaparan..haha

den dia ada plak kat sunway piramid ni..kitorang terus gi lepak kat kedai dia..
lepak-lepak n makan-makan..kenyang giler.
n last2..tahjud belanja..thanks beb..
lain kali belanje lagi eh..hihi

yaya , me & bobo

then,kitorang gi masuk wayng..
dalam pkul 10lbey,baru habis..tempat dituju lepas ni UIA gombak..hihi
untuk menghantar yaya chantek..haha
nak menghantar pun kne ada pit stop dlu..haha
kali ni aku jumpa bangla kat seri gombak..lepak kat mamak jerk..
dia ni kawan aku time kat teknik dulu..nama sebenar dia aizat..tapi biase orang panggil dia bangla..hoho

then,after lepaking,kitorng pun masuk UIA and aku pon terus balik rumah..

btw,bob cakap,kalau time birthday kalau tak meriah,memang aku suram selama setahun..betul ke?ajaran mana ko ni bob?haha

3 Comments:

  1. YayaEdna said...
    alalala comelnye gadis sorang tuuu :D err.... ok jgn jeles. :D
    sYafiQ said...
    haha...comel ke?
    perasan je lbey..haha
    YayaEdna said...
    ok FINE! jeles cakap jekk.. hihi :D

Post a Comment



Related Posts with Thumbnails