Friday, September 18, 2009

Salam Lebaran

assalamualaikum

saya rasa tidak terlambat lagi untuk saya mengucapkan Selamat hari Raya Aidilfitri kepada sekalian manusia di alam nyata ini terutama sekali,my beloved family,mak,abah,ya,ain,atuk,tok wan,pak cik-mak cik,sedara mara yang jauh mahupun yang dekat serta rakan-rakan dan sahabat sekalian.

disini saya juga ingin mengucapkan selamat menyambut hari terakhir Ramadhan pada tahun ini.Moga kita dapat keberkatan di bulan yang Mulia ini.Memang sukar untuk percaya kita sudah berada di haru terakhir berpuasa,tapi itulah masa.berlalu sebegitu pantas tanpa menghiraukan manusia.

Saya MUHAMMAD SYAFIQ BIN ADNAN,no IC 881023-05-5497 ingin memohon maaf atas kesalahan yang telah saya lakukan sama ada sengaja atau tidak sengaja.diharap,kita dapat memaafkan sesama sendiri.dan tidak lupa juga halalkan makan minum saya.
Saya memohon MAAF dari ZAHIR sampai ke BATIN kepada manusia di alam nyata ini terutama sekali,my beloved family,mak,abah,ya,ain,atuk,tok wan,pak cik-mak cik,sedara mara yang jauh mahupun yang dekat serta rakan-rakan dan sahabat sekalian.

Semoga Aidilfitri tahun ini lebih bermakna dari sebelum ini.


kepada anda semua,silalah berkunjung kerumah saya yang beralamat seperti berikut :

321,jalan jaya diri,
83100 rengit,
batu pahat,
johor

atau

B-4-1,
pangsapuri sri kayan,
jalan pinggiran USJ 2/1,
47601 subang jaya,
selangor

pintu rumah saya sentiasa terbuka untuk anda semua melainkan pada waktu tidur.

Sekian,

WASALAM

0 Comments:

Post a Comment



Related Posts with Thumbnails