Sunday, September 13, 2009

aku tidak pernah menyesal

aku sudah mula bangun
aku sudah pandai merangkak
cuma aku mahu berjalan
macam mana??!
aku mahu

kawan-kawan memang memahami kita
tatkala kita sedih
gembira
semua dia akan tahu
aku bersyukur kerna dapat kawan-kawan seperti ini

bila aku sedih
mereka cuba buat sesuatu supaya aku gembira
alhamdulillah aku sudah boleh bangun
bila aku hampir bangun
tiba-tiba balak jatuh ke atasku
aku tidak dapat nak elak

rasa sedih sangat
tapi aku cuba untuk abaikan
walaupun aku masih ingat
tapi aku dapat menahannya

aku tidak pernah rasa menyesal
atas segala aku buat
kerna aku tahu ini perjalanan hidup aku
buat apa kita nak menyesal kalau benda dah berlaku
dan apa yang kita patut rasa

rasa bersalah denganNYA
minta maaf dari NYA
moga-moga apa yang kita dah lakukan
DIA memaafkan

aku sedar akan kejahilan aku
tapi aku tidak sejahil dulu
ALLAH maha pengampun
INSYA ALLAH dia akan bagi peluang kepada kita
agar berubah

ALHAMDULILLAH
aku sudah selesa dengan hidup aku ini
aku ada keluarga
ada kawan-kawan
mereka dapat membahagiakan aku

tapi aku benci orang memutuskan
tali PERSAUDARAAN
ALLAH melaknat orang seperti ini
MASYA ALLAH
maafkan orang lain adalah lebih mulia dari membenci orang itu

2 Comments:

  1. aYuL said...
    salam...hye there...never knew about u...juz luv 2 read ur bl0g..but lately u s0und sad...s0..juz want u 2 kn0w...dat i'll pray 4 u k..take care...
    sYafiQ said...
    wslm..hye there..thnks visit n follow my blog..hurm..
    lately im really sad n strees..huhu
    after this insya allah ok kot..
    btw..
    nice to know u..

Post a Comment



Related Posts with Thumbnails