Friday, September 11, 2009

rakan-rakan & keluarga

aku mahu berlajar
tolong wahai rakan-rakanku
aku sudah banyak tersilap
sudah menyimpang jauh dari jalan sebenar

tolong bagi aku peluang untuk aku bernafas kembali
tolong jangan membuat aku tertanya-tanya
tapi aku rasa terharu dengan anda semua
inilah erti seorang kawan

aku sudah rasakan nikmatnya
ada rakan-rakan
walaupun jauh
tetapi dekat dihati

rakan-rakanlah pengubat duka
sedar tidak sedar
aku lebih lama bersama rakan-rakan
berbanding keluarga sendiri

aku akan cuba hampiri keluarga
dan juga rakan
bagi stabilkan
diri aku ini

sekarang aku sudah puas
ada kawan yang sentiasa dengan aku
aku bersyukur ada keluarga yang memahami
dan memberi sokongan terhadap aku

1 Comment:

  1. sisdee said...
    buka buku baru..insyaallah semua okay...

    cheer up!!!
    selamat hari raya :D

    balik nnt main bunga api sure releaseeeeeeeeeeeeeeeee hahahha

Post a Comment



Related Posts with Thumbnails