Sunday, May 3, 2009

selamat hari pekerja

sorry coz aku post lambat sgt..coz b4 ni aku xon9.n rse cm malas nk on9..huhu
aku sebenarnya baru baik dari demam,tapi batuk2 de lagi..wawa..xske batuk..huhu
btw.aku nak wish selamat hari pekerja kat semua pekerja yang sememangnya sudah bekerja bukannya praktikal or wat ever..hihi

ari pekerja tahun ni jatuh pada hari jumaat yang lepas.so,aku yang baru beerja ni menyambut gak..hihi..best beb..bkn pe,coz dpt cuti..hihi..tp yang xbestnye ari sabtu aku kne kerja:( nasib baik half day jerk..huhu

ari pekerja aritu aku ngan family n cosin2 aku semua bercadang gi batu pahat.nak g jb cm mls jerk,so kitorng g square one yang baru bukak tu n g bp mall..

kat square one tu ramai gler org.maklum r mall baru bukak n kat situ de parkson.n de sales plak tu.aku plan nak bli suor slack khakhis.huhu...1 parkson tu aku mencari suor khakhis.last2 xde..rse cam bengang jerk..huhu..n aku rse brng2 yang kat situ semua tak up to date lor..huhu

den kitorng gi bp mall.mcm biase r.ramai giler orang.huhu..nak cari parking pon susah.1st destination kitorang g mkn.plan mula2 g kfc coz aku de bnyk giler kupon kfc..hihi..last2 xjd coz ramai orang..huhu..
at last kitorang g mkn kat pizza hut.waiter yg kerja situ rse cm pening kepala jerk nk bg kitorang dok ne..mane tak nye full house pizza hut tu ngn family kitorang..hehe...
last2 aku cakap mkn kat luo jerk..de table yang kosong..
then,order r pe yang pizza hut de..mcm2 kitorng order..
then,kitorang tunggu r order kitorang sampai...standard pizza 17min jerk..tak kira ramai orang ke tak..
aku dah start bengang bila dah dekat 25min kitorang tunggu..mula2 dapat air.then,sup n roti..
tapi pizza n chiken wing kitorng order tak sampai2..dekat 35min gak r aku tunggu pizza..aku bengang n panggil pekerja dia tu tanya pizza kitorang..

aku:dik,lama lagi ke pizza nak sampai?
pekerja : jap lagi bang,on the way.
aku : cepat siket,dah dekat 40min kitorang tunggu.
pekerja : jap eh bang.

dia pon blah.wat2 cam amek pizza.huhu
10min lepas tu baru pizza 1st sampai.

aku : mane 2 lagi pizza dik?
pekerja : de lagi 2 eh bang?
aku : tak de lah,sy order 1 jerk (nada menganjing)
pekerja : jap eh saya check

pastu dia pon amek resit kitorang n blah.
5min lepas tu baru dia anto 1 pizza.
5min pastu lagi 1 pizza..huhu
bengang giler aku..
pastu dah r sup dia rase tengik@hangit@yg lebey kurang camtu r..huhu..aku sound je pekerja tu..dah r lambat,pastu sup ni rase cam pe jerk..huhu

dah lepas semua abes mkn.kitorng gi r masuk pacific..tapi aku gi jalan sorang.
aku gi masuk giordano dlu.aku cari suor khakis yg aku nak kan tu.tapi tak de size plak..huhu
den aku masuk pacific..puas aku round.tak jumpe gak.den aku tanya r pekerja yg kat brand nicole(NIC)..aku tanya mina tu.

aku: kak,suor khakis de tak?
pekerja : warna khakis eh bang?
aku : warna khakis?(ngan nada blur n bengang)
pekerja : suo yang cmne bang?
aku : suo yg cm suor slack tapi kocek blkng dia kat luo.
pekerja :ooooo..yg cmtu eh..jap eh..
5min pastu.....
pekerja :sorry r bang..tak de..
aku : tak de?tadi cari cam de..(aku pon blah)

aku round lagi skali area men department tu..last2 xde gak..
den aku rse cm bengang.aku tibai suor dapper..
bantai je r suo ni..huhu..

aku rse cm bengang giler ngn org arini..huhu...
untuk aku hilangkan rase bengang tu..aku pon g kat perfume department..hihi
de plak awek cun jaga situ..aku usha harga perfume isemiyaki n hugo boss...
tak de less r plak..huhu..klu tak aku dah sebat 1 dah..hihi

(sorry r tak de pic..aku tak snap pic pon time aritu..huhu)

0 Comments:

Post a Comment



Related Posts with Thumbnails