Sunday, April 12, 2009

weekend aku

hari ini hari ahad,bermakna hari rehat aku..hehe...

aku bangun pukul 11pg.tapi dah bangun subuh r.den aku tak tahu nak watpe arini.
aku cube contact member2 aku yang de kat sekitar batu pahat ni.tapi tak de sorng pon yang free.wawa...tension nye aku..

aku plan nak tengok wayang.cite the fast & furius..aku teringin sgt nak tgk tapi tak de member plak nak temankan.wawa..kalau benda lain tak de kawan tak pe.ni nak tgk movie tak boleh r xde kawan.

aku tekad je nak gi batu pahat even xde mmbr pon.coz yang aku tahu kat bp mall de pc fair n honda road tour.cam menarik je..

so,lepas aku hantar tok wan aku gi Yasin kat rmh kawan dia,aku terus gi batu pahat.mission aku nak g usha pc fair n honda road tour tu jerk.

tapi,setelah aku sampai di bp mall,tempat pertama aku tuju ialah bowling.hehe..aku usha kat stu,tak ramai pon yang main,so,aku decide main bowling.5games straight aku main..huahua..pokai aku..hehe..tapi tak pe,yang penting aku puas.

time aku main tu,adalah 2orang mamat ni main bowling gak.aku rase dak2 sekolah lagi r.aku ske cara dia main bowling.de skill r.aku try nak wat cm dia,tapi tak jd r..huhu..mayb aku dah terbiasa ngan cara aku.tapi main bowling kali ni aku tak puas ati lah.myb coz score aku stiap game tu tak maintain.jap naik jap turun.wawa..plng rndah score aku 115.n high score aku 170.huhu..yang lain lebey kurang cmtu r..cme jap naik jap turun je...

then,lepas aku main bowling,aku gi pc fair.banyak barang gak r yang diorang jual.hihi..aku usha punya usha.aku cume bli fm modulator jerk.ni pon coz aku dah malas nak burn lagu dalam cd.hehe..

fm modulator

harga dia cme RM25.boleh masuk MC n pendrive.aku letak dalam kete aku modulator ni.hehe..mmg sedaplah aku lps ni.jst plh lagu pe je.tak payah nak tukar cd..hehe

then,aku gi kat honda road tour plak..hihi..
semua jenis kete honda yang latest semua ada.mmg syok r beb.aku masuk semua kete dia tu..aku tertarik dengan honda civic type R...mmg stylo beb..
geram je aku tgk..


honda civic type R

then,amoi yg jaga tu srh aku isi survey form..aku pon isi r.then,aku tanya da ley test drive tak.dia cakap boleh.dia tanya aku berminat nak bawak kete pe.aku pon tunjuklah kete yang aku minat tu.hihi

tak sangka plak dia bagi aku test drive.puas ati beb bawak honda civic type R ni..mmg stylo r spa ada kete ni.lagi2 lah muda2 lagi kan.btw,akn aku beli kete ni suatu hari nanti..

btw,aku rasa,tujuan aku nak tengok wayang arini tak dapat direalisasikan lor..
tapi takpe,aku dapat main bowling n bawak honda civic tu lagi best..hihi

4 Comments:

  1. AL journey said...
    aku tunggu kau mesej aku then cakap..

    'nana.. aku nak spend kau.."

    tpi dlm mimpi pun tak dpt..
    wawawwaa~

    dekot!
    sYafiQ said...
    haha...
    pe da ko nana...
    ko blk ke?
    AL journey said...
    tak.. mak aku kate..
    "stdy week tu stdy.. bukan balik.."
    sedih~

    haha. meh ar dtg ump.
    spend ice blended 2 ringgit jepon berkire..

    wawawa.

    dekot
    sYafiQ said...
    ala...
    aku jat rmh dh r..huhu
    kn aku bru je blk dr ump aritu...huhu

Post a Comment



Related Posts with Thumbnails