Tuesday, March 17, 2009

berakhir sudah LI


this our project


our technician

pejam celik-pejam celik dah 3bulan aku LI.ini bermakna aku sudah abes LI.
suka memang suka,tapi ada duka nya.ialah,zaman sekarang ni ngah kegawatan ekonomi sedunia.
memang susahlah nak cari kerja.wawa.

btw,aku sebenarnya rasa berat juga hendak meninggalkan ASMECH.bukan apa,macam-macam aku dah blajo kat sana.memang susah bila kita dah kerja.apa yang kita bayangkan semasa belajar sememangnya lain sekali.



beza kerja dengan belajar bagi aku adalah kerja perlukan tenaga dan otak untuk membuat kerja.tapi,berlajar cuma menggunakan otak untuk berfikir.kalau penat memang penat bila dah bekerja.kadang-kadang ada yang tidak mempunyai masa untuk berehat dan berhibur.

sekarang ni aku sedang mencari kerja yang bersesuaian dengan kelayakan aku dan hopefully adalah dekat area johor ni juga.bukan apa,aku kena jaga mak aku.kalau ada apa-apa yang berlaku senang sikit.



bersama KAK AS yang sengal..hihi

0 Comments:

Post a Comment



Related Posts with Thumbnails