Tuesday, March 17, 2009

Xgig city plaza,JB

last weekend,aku diajak oleh akim untuk pergi ke XGIG di JB.gig tu start pukul 2pm.o,dlm pukul 12lebey kitorang gerak dari rumah aku.aku pon lupa kat ne city plaza,punyalah kitorang mencari dari pelangi tu..lama jugaklah mencari,padahal kat tepi jalan je city plaza tu.yang si akim tu pon sengal gak coz dia slalu jugak gi situ tapi lupa.hihi..last2 kitorang sampai juga.





antara dJ Xfm


nilah antara peminat-peminat setia gig yang datang memeriahakn Xgig di JB.





thats me

semua band yang perform pada hari tu memang menarik minat untuk aku berdiri disitu sampai kepenghujung event walaupun aku dalam kelaparan.hihi..ni aku nak cerita kat korang yang aku minat ngan band baru ini.baru pon tak delah baru sangat.dah 9 bulan diorang bergabung.band dikatakan semua adalah dianggotai oelh adik beradik mereka sendiri.band ini anak kelahiran orang JB juga yang dikenali sebagai JUNO HANA.yang aku tak sangkanya,member sekolah aku dulu merupakan ahli band tersebut.dia sebagai guitaris.

juno hana

halyza (juno hana)


find out me


komplot

bittersweet merupakan band yang last untuk perform.memang semua menantikan performance dari diorang.tapi aku tak paham kenapa band ini kene f**k ketika pertengahan performance diorang.nasib baiklah dJ2 xfm dapat menenangkan suasana itu.lastly,diorang dapat gak habiskan performance diorang dengan mantap.

bittersweet

3 Comments:

  1. Otit said...
    yuna tu org Kuantan tau.
    Orang Bukit Sekilau.
    sYafiQ said...
    oic..ye ke tito?
    ne ko tau dia dak kuantan?
    norraien said...
    wah minat bittersweet hea..
    same la..
    member i yg men keyboard tuh hehehe..

Post a Comment



Related Posts with Thumbnails