Sunday, November 9, 2008

mengingat kenangan lalu




Ketika aku kesorangan yang celik didalam bilik ini,aku teringat kembali semasa aku mula-mula masuk KUKTEM ni sampai lah sekarang ini.Aku seperti tidak percaya yang aku bakal meninggalkan UMP ini.Hanya tinggal 3hari lebey je aku mahu meninggalkan UMP ini.Banyak kenangan dan dugaan yang aku pernah lalui disini.Aku ingat lagi sewaktu aku mendaftar di KUKTEM ini yang sekarang ini ditukar nama kepada UMP.Mula-mula aku kenal ialah roomate aku.zul fadli,nizam dan roy.mereka sama umur dengan aku cuma kami lain-lain kos.seterusnya aku mengenali sorang demi seorang budak-budak yang sama kos ngan aku iaitu DEE.aku mula kenal suhaib,awwab,zul,hafiz,fify,ieba dan yuyun.kemudian aku kenal rani,ijat,aepul and da geng.aku memang rasa enjoy disini coz aku de member yang sekepala ngan aku n unite gle..aku trsenyum bila mengingat kembali waktu itu.sekarang dah banyak berubah.aku mula semakin ramai kawan semenjak aku mengenali rani dan kak syikin.semasa aku dah nak abes sem 1.kak syikin mengajak aku masuk teater.mula-mula aku terfikir,adakah aku ini orang sastera?sedangkan aku dulu memang benci gila sastera.aku pon minta pendapat mak aku tentang teater ini coz mak aku ni cikgu bahasa melayu n dia memang rajin mengarang.dia tidak menghalang aku untuk join teater ini.aku fikir masuk teater hanya untuk hiburan dan mengisi masa terbuang aku dari membuat kerja yang tidak elok.aku pon masuk lah teater ini.semenjak itu aku mula mengenali dunia teater.aku kenal bob,bad,lan,abg raja,wan,zamrie,kak mell,kak nyda,kak tinda,kak yun,akma,peedot,ajid,azril,kak ida,kak syikin,teto,dauz,yusrie,hawa,ain,nor,rafiq dan geng2 senandika yang lain.
semenjak itu aku mula rapat dengan mereka semua.mereka aku anggap family kedua aku selain family aku sendiri.
Di KUKTEM ini aku mengaku yang aku tidak rapat sangat dengan budak-budak kelas aku.aku pon tak tahu kenapa.maybe aku susah nak masuk ngn dak-dak ni kot.tapi diorang ni semua ok jerk ngan aku.sem 3 baru aku baru kenal semua budak-budak kelas aku.sebelum tu cuma kenal beberapa orang jerk.sorry r beb.
den ni sem last aku,aku rasa aku dah kenal ramai pelajar dan staf di UMP ni.mungkin aku ni aktif juga.lagi-lagi semasa tahun dua aku.banyak benda aku join.tapi cuma aktiviti kelab kebudayaan je yang aku join.EEES aku xjoin sangat.aku join pon myb time sukan je kot.

disini juga aku ingin memohon maaf if aku de wat salah,de marah,tengking or everything.i'm really2 sorry about dat.aku tahu aku ni jenis yang terus terang n de yg xske aku ni.sorry again.aku takut lepas ni aku xdapat jumpa korang lagi ke.aku memang tidak ada simpan apa-apa dendam or wat ever kat korang.halalkan makan minum aku,aku trambil apa-apa ke.halalkan eh.n kalau rasa nak tuntut apa-apa.bagitau aku.coz aku ni jenis pelupa.

lastly,aku harap korang x akan lupakan aku.korang tetap dalam ingatan aku sampai bila-bila.if kita tak dapat jumpa lepas ni.aku harap korang slalu r jenguk friendster aku.xpon contact aku by phone ke.ok.

i love u all,
muhammad syafiq bin adnan

4 Comments:

  1. Saz-e-La said...
    mana muka org ni...mrh btl la...nama pun xdisebut...ish3...touching..touching
    Saz-e-La said...
    ish...tgk..mana muka org?? nama pun xtersebut...mrah btl..ish..touching2
    sYafiQ said...
    kcoh r cik SAZIE ni..hoho
    Saz-e-La said...
    mengongsss...jgnla kecoh2

Post a Comment



Related Posts with Thumbnails