Friday, November 7, 2008

rindu bertandang




aku tahu,orang lain ingat aku dah lupakan kawan2 aku yang hidup susah senang bersama.tidak pernah sedetik pon aku melupai korang.aku tau macam mana hidup kita.walaupon aku mempunyai masalah walaupun kecil or besar.aku tak pernah pon melupai korang.korang lah family kedua aku.memang cinta membunuh segalanya.tapi aku tak akan menyebabkan cinta aku melupakan korang.aku tau korang pon xkan lupakan bila kita bersama.aku rasa sedih sangat bila bob cakap aku dah lupakan kawan.bukan tu maksud aku bob.aku tau pe yang aku lakukan dan aku akan pentingkan korang dari orang lain.aku sorang je yang bakal meninggalkan UMP ni.tinggal korang bertiga je dalam geng kita yg still ada kat UMP ni untuk bersama.aku akan jauh dari segi jarak tapi korang tetap dihati aku beb.kita susah senang bersama.hidup ni sungguh singkat.aku rse macam baru kenal korang sem lepas jerk..padahal dari 1st sem lg..aku tak nak kita bergaduh beb.n aku xnak kita berpecah.aku akan selalu contact korang beb.n insya allah aku akan g tengok korang wat perform kat UM nanti.aku rse aku dah lain time tu.coz sebelum ni kita wat kerja sama2 dari awal sampi habis.tapi kali ni aku cuma dapat menonton sahaja.sorry r beb xdapat tolong korang.tapi aku akan support korang.


syafiq,rani,bad n bob

we r da geng

3 Comments:

  1. Nyda Zamani said...
    how sweet
    sedeynye bace..huhuhu~
    mocQachinno said...
    take care and gud luck at ur new place ek..
    klu lupa eqa, siap!
    =p
    Echam said...
    dulu aku rse mcm xde pape je msk ump..tp satu aritu ajid dtg blk aku n ajak aku join teater sbb mse tu bonang prlukan bdk tarian utk mnari..sejak ari tu hdp aku trus brubah lps join teater..kat situlah aku knl ko bob n rani..aku rse aku x mntak maaf lg kat ko bob rani n sume snandika sbb dtg lmbt mse tu..myb aku agak sombng mse tu n aku mntak maaf..tp dr situ aku knl korng sume...sejak tu jgk kte brsmse ssh snang sume kte share same2..lps tu kite sme2 pntskan pusaka sari..mse tu mmg byk sgt halangn tp kte ttp truskan jgk utk pntskan pusaka sari..trus terng aku ckp aku akan rse khlngn kwn sorng utk pntskan teater kali nie..tp aku cbe wat yg trbaik..wlaupn nnt kte dh x jmp kat ump tp kte tetap kwn smpi ble2..itu jnji aku kat ko bob n rani..aku akan rndukan mse kte sme2 brempat kat UMP

    bad syafiq bob n rani
    we are frenz forever..

Post a Comment



Related Posts with Thumbnails