Tuesday, November 11, 2008

ak!bAt iKuT kAt@ hAti


dikala malam terakhir untuk aku menjawab paper terakhir aku untuk sem ini dan terakhir kalinya aku mengambil paper di UMP ini mungkin,aku mendapat suatu berita yang sukar untuk aku melupakan.sungguh perit untuk menghadapi ini semua tetapi aku terpaksa mengharungi ini semua untuk dia.aku sanggup meninggalkan tetapi aku tidak sanggup untuk melupakan.aku tahu ini semua silap aku.semuanya disebabkan diri aku yang sangat percaya pada rasa hati aku ini.mungkin sebab hati aku tak pernah menipu kepada aku.cuma aku je yang menipu hati aku ini.apa-apa pon,aku akan teruskan hidup ini tanpa dia.biarkan ia berlalu dan buat seperti tidak ada apa-apa yang berlaku.ingat kepadaNYA..wakeup syafiq.kenapa kau ni tak pernah dengar kata orang lain?orang cakap jangan tapi kau makin nak buat.tolonglah jangan keras kepala sangat.lepas ni janganlah ikut kata hati kau tu jerk.kau sepatutnya minta pendapat dari orang lain juga.jangan sampai benda ni berulang buat kali kedua beb.

3 Comments:

  1. tgZULEYKA said...
    sorry to say.be strong SYAFIQ.
    let past b past.
    just 4get things that u can hve.
    wtv happen.lyfe must go on.wif or wifout her.k~

    pray for strength.
    NANA_arizona said...
    "aku sanggup meninggalkan tetapi aku tidak sanggup untuk melupakan"

    suke ayat ni!!
    Farani Mustafa said...
    Gua bukan nak kata aper la bai.

    Sampai mati pon dia tak akan tahu apa benda yang dipanggil kejujuran, sampai la tuhan nak tunjuk jalan.

    Tapi orang kata, kalau da bodo tu, bodo gak.

    Kalau dah itu prinsip hidup dia, nak buat macam mana. Mampuih pi la bak kata Ahmad Zhafir.

    Perasaan itu ibarat api.

    Betul cara, bley wat masak nasik.

    Salah guna, terbakar la jari.

Post a Comment



Related Posts with Thumbnails