Tuesday, May 20, 2008

KAKS

aku telah menhadiri Kursus Asas Keusahawanan Siswa 2008 bagi Universiti Malaysia Pahang yang telah diadakan pada 10-15 Mei 2008 di De Rhu Beach Hotel.Terdapat banayk modul yang telah aku jalani untuk menjadi usahawan yang bejaya ini.Dan aku dapat berlajar pelbagai ilmu tentang bisnes dan usahawan ini.Aku harap apa yang aku telah pelajari ini semua dapat aku praktik kan di masa hadapan..

gambar besama peserta-peserta KAKS 2008

gambar belakang:dari kiri:bob,eda dan rani
hadapan:paan,CEO(syafiq) dan syikin


CEO sedang mengkaji bahagian akaun..hehe


rutin harian kami di De Rhu Beach hotel...swimming..hehe

2 Comments:

  1. Farani Mustafa said...
    A'ah, CEO yang tak reti nak buat untung, muahahaha!!!
    sYafiQ said...
    oi..ckp baik2 sket...
    si kak syikin tu slp kra..haha

Post a Comment



Related Posts with Thumbnails