Wednesday, May 21, 2008

cReative @Rt Sdn. Bhd.

ahli lembaga cReative @Rt Sdn. Bhd.


actually aku xabes lg sbnrnye nk cite psl KAKS...hehe...pe yg kta akan kne wat semasa KAKS tu ialah pembentangan Rancangan Perniagaan(RP)...time tu aku de 6 org 1 group ni...iaitu trdiri dari pada aku sebagai CEO,syikin,eda,paa,bob n rani..ktorng telah memilih prniagaan printing dan design iklan..ktorng nye projek ni mmg prlukan bnyk modal dan kami telah memilih Gong Badak,Kuala Terengganu sebagai tempat perniagaan kami kerana disitu merupakan bakal tempat tumpuan pekerjaan dan industri..dalam merancang perniagaan ni..yang paling sukar bagi aku adlah tentang kewangan kami..memang sukar sebenarnya nak wat kewangan ni..1 malam aku pk psl kewangan jerk..mne x nye..kra2 asyik rugi jerk...huhu..mkn lma mkn rugi...wawa...smpi pkl 5 pg beb ktorng nak siapkan RP tu..dan aku rse ktorng ley wat lbey baik lg sbenarnya dr pe yg ktorng rancangkan tu..aku berharap suatu hari nanti aku akan buka satu perniagaan milik aku sendiri..dan akan terkenal di seluruh Malaysia...syafiqAdnan Sdn. Bhd. insya Allah..doa-doakan r aku eh...


perbincangan RP


muka aku yg blur pada pagi pembentangan RP


pembentangan RP

0 Comments:

Post a Comment



Related Posts with Thumbnails