Friday, May 23, 2008

keranda

keranda setelah siap


hari ni merupakan hari bersejarah aku kerana aku telah bangun pagi dan tak tido balik after sbuh..hehe...myb mood aku ok kot coz MAN UTD menang..hehe...aku rse bangga gle coz MAN U menang...hehehe...kpda rakan2 ku yang fans CHELSEA harap bersabar ye...korang suroh player CHELSEA tu brlatih tul2..haha..
apa yg aku nk crita kan kat korng arini ialah aku telah menolong atuk aku membuat keranda..korng msti xprnh wat kn...aku dh lme xtlng atuk aku wat keranda...coz time aku sekolah dlu mmg aku slalu tlng atuk aku wat keranda bila de orang meninggal...coz atuk aku ni pengerusi surau kg aku ni n dia r yang hndle klu2 de orang meninggal...arini aku telah menolong atuk aku dak pak cik hamzah membuat keranda...zaman sekarang ni jrng org kebumi pakai keranda..klu korng nk tau buat keranda ni sbnrnye senang jerk..tp kos dia mmg mahal r coz gne kayu n papan...bla aku tlng atuk aku wat keranda je aku rse cm dri aku ni dh dekat je nk msk dlm keranda tu..mmg insaf r beb wat keranda ni apatah lagi gali lubang kubur..aku pernah gak tlng orang gali kubur..de sekali tu gali2 je de keranda kat bwh..padahal xde batu nisan pon kat atas...mmg rse lain beb gali kubur...rse insaf r...kat bwh ni aku nk tnjukkn kat korng keranda yg telah siap dibuat..



5 Comments:

  1. Anonymous said...
    err, seram plak aku bce entry ko ni, hehehe.. wei, aku kt semenanjung dh ni.. bile dpt jupe ko ni? rindu sgt dah, hik3...
    Tunku Maheran said...
    wat keranda pun nak kecoh dlm blog...huhu...=p
    Tunku Maheran said...
    and lagi satu...man U yang lawan...kamu yang ntah sesape lak nak bangga...bukan nye kamu yang sepak bola masuk gol....gagO jer...haha...
    sYafiQ said...
    kcoh r si tong drum ni...huhu...
    bio r nk kcoh pe pon dlm blh sy ni..kmu pe keysh...haha...blog sy bkn blog kmu...haha
    bakrihafizhisham said...
    gile menginsafkan baii.

Post a Comment



Related Posts with Thumbnails