Saturday, March 29, 2008

waktu demi waktu,aku rasa diri ini semakin dibuai mimpi..aku xsedar apa yg telah berlaku pd dr aku sbnrnye skrng ni..betul ke aku dh break ngn zima??!aku xtau pe yg trjd sbnrnye...aku tahu org lain nmpk akn perubhn aku..n aku pon nmpk sbnrnye.but aku xley nk wat pe..cme yg aku dpt bgtau perubhn aku ni bkn disebabkn sesiapa pon n aku rasa aku nak jd diri aku seperti MUHAMMAD SYAFIQ BIN ADNAN yang dahulu..yang low profile..diam2 ubi berisi..pasal aku break ngn zima tu aku xtau nk ckp pe..sdh memang sedih untuk meninggalkn seorng insn yg aku syg..bnyk memori yg aku alami sebelum aku cple ngn dia..bnyk jln yg berliku2 n simpang yg aku lalui..sukar untk aku percaya yg aku dh xde apa2 ngn zima lagi..aku trpaksa akur dengan khndak dia..aku tahu ni semua silap aku..sebab aku lah dia mntk break..i'm realy sory zima..aku anggap ni satu daripd pngajaran n ada hikmah disebalik kejadian ini..sory coz xdpt prthnkn hbngn ini untuk tempoh yg lama..tp aku dah mengenali drimu sbnrnye..tp aku xtahu sma ada kau dapat mngenali diriku ini yg sbnrnye atau tdk..but aku tahu zima phm r skt aku ini..aku skunk ni jst mmbr je ngn dia n aku nk score stdy aku dis sem dlu..skunk ni aku ngku aku mmg mls nk stdy...aku pon xtau r knp..help me...now..aku dh dpt rentak for ikt flow aku yg tul...hope pe yg aku nk dpt r..

0 Comments:

Post a Comment



Related Posts with Thumbnails