Thursday, March 20, 2008

the eXeCutiVeS

the executives

assalamualaikum...
arini 21 March 2008..aku rse arini r aku bgn awl gak...hehe...b4 ni aku mmg xde class pon ari ahd...jst class gnti jerk..arini aku dh 2 ari holiday..heehehe..n aku akn holiday smpi ari ahd...jgn jlous:p arini aku nk cite kat korang psl the executives....hehe..korang tau x spa dia tu?dia tu adalah combination CEO CIMB n OCBC bank..hehe...CEO CIMB adlah trdiri dr bob n bad...combination yg mantap tu beb..krus+montel=stabil...haha...manakalai OCBC pulak trdiri dari DATO' K n DATO' SYAFIQ....CEO OCBC r plng gempak beb...hehe...satu-satunye CEO yg de title DATO'..hehe..jgn jlous...hehe..klu korng nk tau..CEO2 ni smua mmg ngam r beb..klu g ne2 pon slalu sme2..bak kta pepatah aku..klu salah sorng xde klu hang out ke pe ke..bley mati pucuk.ops...mati kutu..hehehe....ktorng ni mmg rpt r gak...n ktorng gak rpt gak ngn jrugambr kami iaitu rani(bukan nama perempuan)...dia ni mmg mantap r klu amek pic ktorng..hehe..ye r..ktorng ni mmg pndi post...dia je yg xpndi post...haha...klu korng nk tau..plng aku rapat adlh ngn rani n bad...klu de pe2 msti cite kat diorng dlu...but k n bob tu aku akn cite gak...ktorng ni dh cm adk bradek dh..msuk air sme2..wat kpla sme2...wat jht pon sme2...cme wat baik jerk..aku sorng je yg wat..coz diorng xnk follow aku...haha...klu korng nk tau gak...ktorng ni r yg slalu wat kco kat cafe KK1 UMP...hehe...aku rse rmai yg knl ngn ktorng ni..hehehe...myb ktorng ni jns yg senang masuk ngn smua org kot..hehe...spa2 yg kpla diorng pon lbey krng cm ktorng ni..join r ktorng...tp ktorng xske yg kuat touchng2 ni tau...biasenye gurl r yg slalu touchng2 ni...huhu...aku mmg plng xske gurl cmtu r...huhu...ha..aku lpe..kat bwh ni aku tnjkn korng jurugmbr kami iaitu rani(bukan nama sbnr)...hehe

rani...semasa baru keluar dari tg. rambutan

5 Comments:

  1. c h o c o l a t e i.c.e said...
    saya bob yg disebut2 tu..hehe..jarang ckit lepak ngan sapik ni coz duk kt kk2..by da way..dieorg mmg besh..n dgr2 cite kite dh ade grup member bru ye sapik..tunku maheran ek.bley lantik beliau jadik presiden grup masyuk air kite..huhu~
    Anonymous said...
    bodoh.gila.bangang.perasan nak mapus.
    Anonymous said...
    hihi...hai syahidan...ngade eyh kamu...hari minggu luang2 kan mase dtg kafe kk1..lepak sekali...waktu makan kene tanye monster,dak kechik dgn nyah yang sorang tue...mem on jer...haha
    Anonymous said...
    si photographer nye sgt chumeyl...huhu...anak sape tue....
    sYafiQ said...
    spa yg berani mngata aku tu..anonymous...de bran gtau nme r beb...huhu...mem...phtogrpher tu ank pak cik mustafa r..hehe

Post a Comment



Related Posts with Thumbnails