Wednesday, March 19, 2008

2nd day aftr ....

arini aku xprgi 1 class pon..hehe..pdhl 2 class jerk..class pg pkl 8.30-10 den 10-12...but class 2nd tu last2 minute tau cncle..pkl 10 tu aku bru bgn n siap2..dh nk trn blok mmbr aku bru blk..hehe..tau2 je class cncle...ske gle aku..hehe..mlm td aku tdo lmbt r gak..nth r..aku xley tdo r beb..xtau r knp..huhu...myb mlm ni pon aku ssh gak nk tdo..myb aku bnyk sgt brfkir kot..almaklum r dah jd DATO'...hehe...mcm2 beb kne pk..aku ni dh r ske berfikir walaupon bkn bnde yg ptut aku pk...huhu...arini gak aku rse cm aepy...nth r..xtau knp..pdhl bru pas break off ngn gf aku..huhu..arini aku lepak2 ngn rani,bad n mem..hehe..dari siang smpi mlm..mmg best r.hehe..coz aku ni klu nk hlngkn tnsion n nk stop kn akunye otk brfikir,aku akn lpak ngn rani...hehe.tmbh lg ngn mem..haha...mmg masuk air je r smua..huhu...rmai org pk aku dh pngganti..pdhl xde pon..huhu...skunk ni aku xnk trikat ngn spa2 n aku nk mmbr je...coz aku akn rse aepy n bebas jerk...n arini gak dh 2 ari aku ptus..n tbe2 mlm td time aku lpk kat usb ngn rani,cik musif n mem..ex aku bg msg..huhu...aku tau dia sdey lg kot...but,aku dh pk msk2 xnk brpth blk..ye r...dh 3 times beb aku cple n break ngn dia..huhu...aku dh mls nk pk dh..yg aku nk pk psl my future jerk..aku de trget n aims aku sndri..1st nk LI kat PETRONAS...hope aku dpt r pe yg aku nk kan tu...skunk ni pe org nk kta kat aku pon aku xkeysh r...nk ckp aku playboy ke..ape ke..lantak korng r...yg pntng aku tau pe aku wat n xkcu korng pon...huhuhu

19 Comments:

  1. Anonymous said...
    yup2...hari ni keje kiter melepak jer...dari siang sampai tengah malam...huhu...
    Anonymous said...
    mem derma drah, ko xderma ker?
    sYafiQ said...
    aku nk drma tp aku sbnrnye kkurngn drh lor..hehe
    Anonymous said...
    aper mem..??blah la ko...dulu ckp lain skang lain...mula2 ckp rum8 aku yg sorg tue..dierla yg ko raser untuk ko..huhu..pas2 cinta abadi kat true lover ko tue..nie mem lak...btol la ko mmg tak berubah erk??huhu..sudahla la syafiq kata nk concentrate ngan stdy..perhal nk ader mem..eeii mmg ko tak leh cyer da..ader jer alasan...
    sYafiQ said...
    huhu...apsl ngn mem?we r jst fwen...aku dh agk dh akn de org ckp aku cmtu...tp nk wat cmnekn...huhu...aku xnk pk dh psl grl..klu org ley msuk ngn aku..aku ok jerk..but klu org tu mmg nk skt kn ati aku je watpe kn..huhu...anybdy can chnge beb...aku xbrubh pe2 pon..tp aku xske r org cm korng..huhu...emo xtntu psl..n aku mls nk cri gdh...
    Anonymous said...
    aper mem???huhu...sy mem...and just in case you ought to know...me and syafiq just a friend...kinda good friend...his just a friend of mine...for now lah...we cant say kan...we just can plan it, but it's all in His hand...
    so,xnak lah bw2 mulut eyh...xbesh lah...bukan budaya org Islam camtu...(well im not Prophet,of course!)
    Anonymous said...
    i'm not in favour of syafiq or wut,but who r u to judge him? who knows if he really changed.even if he's not so wut? wut's on earth is wrong with u?juz let he lives his life as he wishes to.

    n to mem, it's kinda obvious dat u like him.mebi u guys r juz fren rite now,but i can see u r hoping 2 b in a rltionshp with him.wel,hes charming,i cant blame u 4 that.gdluck dear!
    Anonymous said...
    hahaha...
    seseungguhnya manusia itu boleh berubah sekiranya ia mahukannya...
    bak kata madam aku, "there is always room for improvement!"...
    Hahaha...
    Weh anonymous atas aku ni, biadap ye ko? Hahaha...
    Ke ko yang penah menggatal tapi kene reject?
    Btul la ko ni gatal, hahaha!!!
    Berani cakap berani la tunjuk muka, bukan baling batu sembunyi tangan, tapi baling batu siap tunjuk satu jari hantu, hahaha!

    ~RaniGoRound~
    Anonymous said...
    syafiq is charming???eeewwww...never in my life i said that...correction:syafiq is a pretty boy...haha...(sorry fiq,jujur itu penting)wakaka....

    see...it's obviously yang kamu tu yang kuciwa sebab xdpt syafiq...bak kate mr RaniGoRound...im dead serious that it wont be any special relationship between us...so jgn wiso lah...syafiq is still available for you...(itu pon kalu die nak lah kan)...

    cinta datang dan pergi....
    teman sampai mati...
    i will go for friendship...
    Anonymous said...
    hahaha...apa la nk jd ngn manusia la ni??saling xpuas ati ats 1 sama len..dunia dh nk kiamat ka??just behave urself..
    sYafiQ said...
    aku xphm r ngn Anonymous ni...pe yg dia nk pon aku xphm r...huhu...knp ko ni ssh sgt nk trima prubhn org lain r???!y?wat strong wit u?anybdy can chnge beb...n yg ko nk kcu mem apsl plak?tu kwn akn..aku rse dia lg phm ktorng dr org lain...
    Anonymous said...
    now i confused. i think da 1st anonymous n da 2nd one r not da same person. ape2 pon both mcm ntahpape jer. mem is rite, syafiq is not charming.. haha, just kidding.

    rani, u're a bit harsh. knal ke sape anonymous tuh? ish3.. trok3.. jgn bila dah dpt kwn baru, lupa kwn lame sudah.. once a friend owez a friend rite. (excluding yg xbrniat nk brbaik dgn sape2 tuh)
    sYafiQ said...
    daoz...psl anonymous tu aku xtau r nk ckp pe...coz dia sndri xnk bgtau dia siapa..n aku ykn anonymous tu sorng jerk...aku bkn nk ckp pe r psl mmbr..ktorng xprnh lpekn mmbr but ktorng rse cm ktorng xprlu dh kat diorng...n klu mmbr2 mntk tlng ktorng ley nye tlng..but ktorng rse xde hak utk org lain 4 ttpkn ktorng nk mmbr ngn spa2 pon...
    Anonymous said...
    Aku harsh?

    Btul, memang aku harsh.
    Tapi, aku rasa kena pada tempatnya.
    Sebab ada anasir yang mahu memburukkan kawan-kawan aku.

    Kawan sepatutnya menerima kawan seadanya.
    Macam Syafiq ke, Mem ke, Daoz ke, yang xnak berbaik tu ke, sumenya kawan bagi aku.
    Da perangai diorang berbeza-beza, takkan la aku nak suruh ubah tul tak?
    Masing-masing ada kelebihan dan kekurangan.
    Masing-masing juga tak lepas daripada membuat kesilapan.
    Dah itu perangai dia, rilek sudah!
    Nama pon kawan!
    Bukannya bini kau, bukannya laki kau!

    Kalau diorang wat silap, kita tegur cara baik, bukannya malukan depan orang lain.
    Nak marah, marah depan2 dah la. Kau nak bagitaw kau marah kat dia, bgtaw dia cukup la.
    Kau nak bagitaw orang lain for what reason?
    Kau nak burukkan reputasi orang lain?
    Silakan la kalau kau rasa saham akhirat kau tu dah cukup.

    Sejahat-jahat aku, aku xde la sampai nak announce kat satu dunia pasal hal orang lain.
    Dosa dan pahala dia bukannya urusan aku.
    Biarlah dia settle dengan orang yang sepatutnya.
    Kau nak jatuhkan hukuman?
    Kau ingat kau siapa?

    Nasihat aku...
    Kalau kau rasa tersisih ke, check2 la siapa dlu yang menyisihkan.
    Kalau kau dizalimi, check2 la ada tak kau menzalimi.
    Kalau kau rasa difitnah, check2 la ada tak kau memfitnah.
    Dalam dunia ni, xde benda yang akan terjadi tanpa ada yang memulakan.

    ~Rani Go Round~
    Anonymous said...
    hmm and the karma said what goes around comes around. (sigh)
    c h o c o l a t e i.c.e said...
    huhu..no komen..
    yg penting kite enjoy..hehehe~
    Anonymous said...
    haha..orang yg bercakap xsedar diri..kesian..kesian..
    Farani Mustafa said...
    This comment has been removed by the author.
    Nyda Zamani said...
    hoho..hari ni baru terbaca sumer ni..
    patut arr agak blurrrrr...haha

    hmmm...
    sket saje nasihat daripada senior yg dah nak blah lagi beberapa minggu jer ni..

    berfikiran matang lah kalian...
    sori to say..but, cam budak2 skolah je dok gaduh2 cam ni..tinggal x bertumbuk je kot...
    well,
    kita yg tentukan apa yg terbaik untuk diri kita...
    and adalah menjadi hak masing2 utk tentukan siapa kawan kita..dengan siapa kita senang untuk berkawan..yang kita rasakan terbaik untuk diri kita..yang dapat membantu kita..kalau kita seorang kawan yang baik...hormati keputusan kawan kita tu...

    Btol ckp Daoz, once a friend always a friend. So x yah la simpan luka lam ati..nanti bernanah sape susah??diri sendiri..mcm rani slalu ckp..rileks sudah!!haha~

    Jadikan pengalaman sbg medan untuk mempelajari sesuatu spy pisang tidak berbuah 2 kali. Dan jgn sesekali jadikan pengalaman sbg medan utk berperang. In short, simpan dendam la. never!!
    Be professional dear!!

    so..renung2kan dan selamat beramal~

Post a Comment



Related Posts with Thumbnails