Wednesday, July 21, 2010

aku

hye guys...lama dah aku tak buka blog aku sendiri ni..

bukan tak mau,tapi tiada masa untuk aku menulis.
aku sibuk dengan kerja..kerja...n kerja..
alhamdulillah r sabtu n ahad dapat gak melapangkan masa bersama keluarga..last week keluarga aku datang sni,so aku spent sepenuh masa bersama diorang..

hidup aku sekarang amat berbeza...
aku cuba mencari apa kelemahan aku dan cuba memperbetulkan semua ini.
mungkin aku tidak cukup masa berehat menyebabkan emosi dan fikiran aku terganggu..
aku tahu aku ada keluarga..
diorang amat menyayangi aku...

thanks to my family coz sentiasa berada disisi tika aku susah mahupun senang.
hidup tanpa pasangan umpama ada jantung tapi tiada hati..
itu sebelum ini aku berkata.

tapi sekarang,aku sedar..
biarlah ianya berlaku.aku tidak mahu lagi memikirkan akan ini...
apa yang pasti aku sekarang menjadi workaholic..

aku akan fikir kerjaya,keluarga dan masa depan aku.

0 Comments:

Post a Comment



Related Posts with Thumbnails