Monday, December 7, 2009

apa yang dah jadi ni?

Salam sejahtera kepada pembaca sekalian,

Hari ini saya ada sedikit masa untuk menulis tentang cerita yang saya ingin kongsi bersama.

Semalam,saya dikehendaki untuk membuat training class for customer aku iaitu di SUNWAY Tower.Aku sampai disana pukul 2.30pm.agak seram dan takut kerana aku akan menunjukkan kepada para engineer,manager dan technician.Semua ada background masing-masing.Aku yang baru amatur ni rasa berada di bawah sangat-sangat.

Aku train and then,pergi wat practical plak.aku sebenarnya malas untuk wat demo bodoh jerk.then,aku suggest untuk wat practical.lagi mudah untuk faham.barnag yang diorang beli ni adalah power analyser.

Aku pun wat practical kat chiller room diorang and wat log untuk 5min.Then,data tu transfer pergi ke computer untuk analysis data.

Yang aku lemahnya,diorang ni wat-wat tak tahu.aku tahu diorang ni semua tahu pe yg diorang nak.Aku seperti diperkenakan oleh diorang.Aku tahulah aku ni melayu.kalau ye pun jangan r nak kenakan aku.ingat aku bodoh sangat.dah lah aku semalam tak ada mood n penat giler.last-last aku explain semua.tu pun diorang tak paham gak.

Ada masalah sikit dengan benda ni,aku cuba call boss aku tapi tak dapat.agak bengang gak aku.last-last,aku cakap ngan diorang,aku akand atang balik untuk explain more.coz diorang cakap barang ni problems.padahal circuit ko yang problems.aku malas je nak bagitahu..huhu

Baik ko tengok dulu circuit ko tu.baru cakap aku nye barang ni de probs.Next time aku akan g tapi tolong jangan Tanya soalan bodoh-bodoh.

Aku balik dalam 6lebih semalam.aku balik,semayang den terus aku tak sedarkan diri sehingga pukul 7pg tadi.

Aku dapat rasakan hidup aku untuk kerja sahaja.tak sempat untuk berehat dan makan semalam.SHIT men..

Kalau korang nak tahu camne kerja aku.mey gantikan tempat aku.kau ingat aku wat kerja bodoh-bodh je ke?kau setakat dok opis pastu rehat sampai 2jam pe kau tahu.then,dah tau aku ngan customer,tolong r jangan Tanya aku macam-macam pasal opis.kan ada clerk kat opis tu.tanya r dia.nape nak Tanya aku.aku ni kerja as product engineer ke clerk?semua kerja opis aku kne tahu.semua aku kena buat.huhuhu

*Sorry kalau ada yang terasa,aku hanya insane biasa yang mahu meluahkan perasaan aku yang sedang menguap-menguap mahu keluar tetapi tidak dapat keluar dengan kata-kata

0 Comments:

Post a Comment



Related Posts with Thumbnails