Tuesday, November 3, 2009

loyal vs trustful

loyal vs trustful

apa yang kita akan fikir ngan dua ni?

setiap orang de pendapat sendiri yang lain-lain

tapi bagi aku

manusia hanya boleh setia tetapi sukar untuk percaya.

aku sendiri boleh setia pada yang satu

macam aku setia ngan TUHAN aku iaitu ALLAH SWT

apabila kita sudah setia

kita sanggup buat apa sahaja untuk menjadi setia

dan percaya

sukar untuk percaya pada manusia pada masa kini

tapi tidak salah untuk percaya pada seseorang

lagi-lagi orang yang kita sayang

tapi bila kita sudah bagi kepercayaan kepada seseorang itu

itu sebenarnya kita sudah mengenali betul-betul orang itu

dan apabila orang itu baut taik pada kita

sampai mati pun kita tidak akan percaya

percaya memang sukar untuk kita dapatkan

tapi kita boleh mendapatkannya


untuk awak,saya hanya boleh setia

dan saya akan percaya kepada awak

0 Comments:

Post a Comment



Related Posts with Thumbnails