Tuesday, November 3, 2009

kerja..kerja...kerja

pagi tadi memang aku banyak kerja.tapi sempat gak update blog secara ringkas.hihi
skunk ni aku ngah bosan giler coz xde kje dah..smua kerja dah settle..wawa..bosannye..
aku rasa cam nak lari je dari kerja ni..
kalau aku nk berhenti skunk,aku nak kerja ne plak?wawawa..
skunk ni aku ngah usha-usha kerja lain plak..
aku nak cari kerja yang tul2 related ngan aku stdy dlu..
n aku klu ley nak masuk oil & gas..coz aku rasa aku ni muda lagi n perlu ambil peluang sebanyaknya..kang dah tua,dah tak leh dah.
n for sure aku akan wat bisnes 1 hari nanti cuma skunk ni ngah cari experience bisnes n kerja ngan orang..
aku harap sangat if de kerja lain offer kan kat aku..
aku tak keysah lah kat area mana sekalipun..
aku bukan tak suka kerja skunk ni,gaji memang ok lah,cuma tak banyak experience yang dapat.just deal ngan customer and know all about instruments meter..
if dapat aku nak kerja yang dok akt office or site..
before ni aku apply INSTEP,but tak dapat..sedih sangat..maybe tak ada rezeki lagi kot.

hopefully next year,rezeki akan datang bergolek..
tadi aku banyak apply kat jobstreet and jobsmalaysia..
and aku de gak submit resume kat cmpny2 lain..hopefully de 1 satu yang contact aku..

n hopefully dis month gaji aku dinaikkan lagi..hihi...
sukenye:p

0 Comments:

Post a Comment



Related Posts with Thumbnails