Sunday, October 18, 2009

teman

bila kesunyian
kita mahukan teman
tapi bila kita gembira
kita perlukan kawan

kenapa ini perlu berlaku
aku keliru
kenapa ini semua ada
teman dan kawan

dua perkataan yang berbeza
pada umumnya adalah sama
tetapi pada azalinya tidak sama sekali
kita perlukan kedua-duanya

teman tempat kita bersama
bila sedih,gembira
kawan hanya bila
gembira

aku mahukan teman
aku tidak pedulikan kawan
aku perlukan teman
semua orang perlukan teman

aku berkawan
untuk mencari teman
itu saja
aku tidak perlukan teman wanita

aku hanya mahukan teman
yang dampingi aku bila-bila masa
susah dan senang
aku perlukan engkau

bila panas kau bersama
hujan pun kau sentiasa dengan aku
aku perlukan kau
bila boleh kita bersua

oh kereta idamanku
akan aku sayangi kau dari segalanya

0 Comments:

Post a Comment



Related Posts with Thumbnails