Sunday, October 18, 2009

jumaat-sabtu-ahad

hari jumaat aritu aku dapat msg dari acap..dia mahu ajak kuo dari shah alam.aku pon pelik kenapa.dia ajk gi putrajaya..wah,nice suggestion coz aku dah lama tak gi sana..den,aku pon ajak lah si bob n najwa sekali..
then,dalam pkul 9 kitorang gerak..
sampai di putrajaya tak tau nak lepak mana..hihi..we decided lepak kat jambatan..mmg best r lepak situ..aku ngan bob apa lagi.beraksi r..haha..almaklumlah ada camera..hihi

then,kitorang kene halau ngan polis..wawa.sedih..then,kitorang lepak kat dataran depan masjid plak...cantik menarik tertarik kau memang debom..hihi
memang ramai orang lepak sini..kitorang usha orang2 main kete control kat situ..memang mantap r..at the same time gak ahred pon de..ajak dia lepak sekali..

then,pkul 12 adalah masa yang dinantikan coz birthday si acap tu..bro,happy birthday..dah tua ek ko..haha..

den,lepas tu kitorang balik..

keesokan harinya,hari sabtu,aku dijemput ke kenduri akikah sepupu aku di Selayang.
wife pak wie aku baru je lahirkan anak perempuan bulan 7 haritu.then,dia wat akikah pada hari sabtu haritu dan juga rumah terbuka.
aku rojer cosin aku kat UM,along.ajak dia gi sekali.then,dalam pukul 12 lbey gak aku gerak..coz aku basuh baju dulu n kemas2 rumah dulu before gi..hihi..g amek along kat UM den terus gi Selayang..memang kitorang datang semata-mata nak makan jerk..hihi
3round aku makan..haha...1st laksa,den laksam den nasi..haha..buncit aku...wawawa
then,sedara mara ada gak datang.aku jadi wakil untuk abah aku r..coz cosin dia de datang..aku pon cam ingat tak ingat jerk..almaklumlah jarang sangat2 balik besut..

with my cosin,tengku nur hanim

the,around pkul 4 kitorang gerak balik coz along de kje and aku rasa cam ngantuk jerk..hihi..
malam tu aku dok rumah jerk..hihi

weekend,ahad

seperti biasa,aku bangun awal memang awal tapi tido balik..hihi
pukul 11 gak aku bangun,bangun,aku rasa cam lapo..huhu..
mintak pojie kunci moto,then gi 7eleven..hihi..gi beli roti,kacang bakar n air soya..hihi
break1st aku pada pukul 12tghari..hihi

then,aku dapat tau de sua rasa kat stadium melawati..aku pon ajak bob gi..hihi
gerak dalam pkul 2 ptng..dah cam tourist je coz jalan2 kat panas2 ni..
n for information,aku ngan bob kuo naik moto..hihi
dalam pkul 5 gak kitorng balik..hihi

i drive my evo 10

then,malamnye ada open house kat apartment aku..apartment kitorng wat..mmg meriah gak r..hihi...

open house apartment sri kayan

0 Comments:

Post a Comment



Related Posts with Thumbnails