Thursday, October 8, 2009

cerita konvo aku


alhamdulillah syukur.. aku telah diberi peluang untuk bernafas samapi ketika ini dan aku agak kurang sikit kerja di office ini.aku sebenarnya mahu berkongsi cerita tentang konvo aku.

3 october 2009 adalah tarikh keramat bagi aku dan rakan-rakan ku yang lain dimana merupakan hari konvokesyen kami.
alhamdulillah syukur juga kerna aku dapat menyambut hari itu bersama-sama keluarga yang tersayang.mak dan abah datang.atuk,tok wan,tok mek,cik su dan ayah su juga turut datang ke majlis tersebut. mereka ini semua orang yang memberi semangat untuk aku terus berusaha dan berjaya.

alhamdulillah,aku sudah nampak ada sedikit perubahan yang positif pada abah aku.sekarang ini dia dah semakin rapat dengan anak-anaknya yang dia tinggalkan lama. terima kasih yang tidak terhingga kepada mak kerna mendidik along dan adik-adik dari lahir sehinggalah along sudah besar panjang ini. mak adalah segalanya bagi along.n thnks coz support apa sahaja yang along mahu buat. alhamdulillah,dengan doa mak along dah bekerja dan sedar tak sedar dah 6bulan along bekerja. 3 oktober 2009 jam 2ptg..perarakan masuk ke dewan konvo bermula.aku rasa agak gementar kerana aku seperti tidak layak dan sepatutnya konvo.aku seperti dibuai mimpi yang indah pada hari itu.

syukur,majlis konvokesyen ini telah berjlan dengan lancar walaupun ada sedikit masalah teknikal.yang penting majlis itu sudah selesai dan aku sudah mendapat segulong sijil Diploma in Electric & Electronic (Industry)..



Thanks kepada abah coz bagi hadiah yang paling mahal dalam hidup aku iaitu jam.Syukur juga kerana aku baru je nak beli jam tapi dah dapat.mahal plak tu. Then,thanks to atuk,tok wan,aziem n aimi coz bg bunga. to cik su n ayah su juga,thanks bg bunga. n eqa,bad,bob,rani,yana,aina,ajid,daoz,tito,yusrie,jumain,chak n senandikas yg lain2..sory if xsbut nme coz aku terlupe..hihi..jgn marah n tak lupe juga kepada kak nyda n kak nonie..thnks very much..

Then,thanks u all guys coz datang time aku konvo..even aku konvo for diploma tapi rasa cm konvo for degree jerk..hihi...


korang doakan aku akan success in my future eh..


Thanks & I REALLY LOVE U ALL...



sesungguhnya keluarga adalah lebih penting dari kawan dan lebih penting dari kekasih

5 Comments:

  1. sisdee said...
    congrats...hadiah cik aya,poksu n acik tak smpat2 nk pos..hehehhehe...

    tu merangkap birthday ek...:D
    saya_arief said...
    good job la bro...
    sYafiQ said...
    hoho...
    dari aritu tunggu..haha

    yola..btw thnks
    sYafiQ said...
    arief : thnks beb..btw spa ek ko ni?hihi
    khairul said...
    congrats...

Post a Comment



Related Posts with Thumbnails