Sunday, September 27, 2009

raya 2009



dis raya lengkap family aku.before ni dah lama tak lengkap family aku.
boleh dikira dengan jarilah berapa kali lengkap family aku ni.dalam 3-4 kali je kot dalam seumur hidup aku.
aku rasa gembira sedikitlah coz abh aku balik.even 2hari pun its ok.aku bersyukur.
thanks to ALLAH coz sedarkan sedikit demi sedikit abh aku ni.

kitorang raya kat rengit jerk.
raya kali ni aku dah rasa lain coz aku dah bekerja.
mula-mula tu aku rasa bangga gak r bila dah kerja.
den raya aritu aku puas coz dapat bagi duit raya kat cousin2 aku semua.even sikit pon.sorry lah coz bg sikit je,bdjet orang baru mula kerja mmg sikit..hihi
then,aku dapat bg atok2 sedara aku...moga u all semua doakan aku ditambahkan rezeki.

yang penting,raya tahun ni banyak benda yang telah berlaku dalam hidup aku.
tapi yang penting aku bengang ngn some1 ni.memang tak patutlah dia balik rumah aku.
rasa cam nak hambat dia keluar jerk.orang kata dia ni pandai buat anak jerk.jaga memang tak pandai langsung.dahlah pemalas ditambahkan lagi muka tak malu memang kenalah ngan dia tu.ko ingat sedara mara nak tolong ko 1family je ke?ko tak fikir orang yang tolong ko ke?dahlah asyik kecik ati je,aku rasa ko tak patut kecik ati r beb.ko tak layak untuk kecik ati ngan family aku.ko tu yang patut tengok muka ko yang gigi tak ada tu kat depan cermin.

bengang tul aku tengok lelaki yang pemalas n bergantung kat belas kasihan orang lain jerk.huhu



btw,sorrylah kepada yang aku tak sempat nak gi beraya rumah diorang.coz aku mmg bz gler..jumaat n sabtu aritu aku dah kerja dah.nasib baik aku kerja kat BP jerk.tapi yang penting,1johor aku pusing raya kali ni.cuma segamat je aku tak sampai..huhu

4 Comments:

  1. sisdee said...
    Ya Allah ni lagi sorg...bila nk wat solat taubat huhuhu...

    yg pnting mak vogue...tudung dezahra tu :p
    lawa tul aku..hahahahahha
    nadia said...
    krng ***** bca blog nie hbs r ko..hahha...jgn tau bdk ank je nti:p
    Tok Zu said...
    tak baik buat dia cam tu,jangan pandang orang dari segi physical,nanti tah anak2 dia yang tolong awak bila dia orang dah pandai dan belajar tinggi2.
    mungin dia tak berpelajaran,sebab tu jadi macam tu.
    jangan beza beza kan sesama manusia !
    khairul said...
    xbaik buat cam tu...sikit2 dah la..cian dia...

Post a Comment



Related Posts with Thumbnails