Wednesday, September 16, 2009

IKEA & Bintang Side Walk



semalam aku ke IKEA untuk membeli beberapa barang yang telah dikirimkan oleh pak cik dan mak cik aku.yang paling banyak sekali,aku tibai mug.hoho
aku gerak ngan bob & Sazzie.lepas berbuka,around pukul 8 kitorang gerak gi sana.
Sampai je sana,aku pelik sekejap,coz tak ramai sangat orang.memang best r aku usha-usha..hihi
sempat juga aku amek untuk rumah aku..hihi

then,around 11 somtng baru kitorang kuo dari IKEA.hihi
lepas tu,kitorang gi Flora Damansara coz Sazzie nak gi tgk rumah yang bakal dia sewa.
Tak nak kalah u ek Sazzie,nak dok area Damansara jerk..hihi
Then,anto Sazzie balik rumah sewa dia tu kat SS2.



Then,after dat,aku ngn bob gerak gi Seksyen 7.Tempat biasa cuma table lain jerk arini.Bintang Side Walk tempat kitorang melepak.aku ajak Sito n Azmil.Niat dihati mau jumpa member-member sebelum balik kampung.

Tapi,aku rasa sedey gaklah coz tak dapat jumpa semua member aku.At least pon dapat jumpa sekejap pun cukup lah sebelum balik raya.

btw,aku akan balik malam ni

0 Comments:

Post a Comment



Related Posts with Thumbnails