Thursday, September 3, 2009

hari aku

hari ini 4 september 2009..
4 adalah nombor celaka aku..
dan sememangnya malang bagiku hari ini.

kalau boleh,aku tak nak hidup apabila bertemu dengan nombor 4..
mesti ada yang akan berlaku dalam hidup aku.
aku tidak pernah sekalipun berniat untuk memutuskan hubungan sesama manusia.
tetapi kenapa orang mentafsirkan aku sedemikian??
aku tidak faham.

kalaulah aku ni boleh putar balik semula masa..
aku akan putar balik..
aku tidak mahu perkara seperti ini berlaku.
ni lah lumrah hidup..

aku mahu berterus terang segalanya
aku tidak sanggup lagi hidup seperti ini
aku mahu hidup aku ketika itu
aku mahukan itu

aku mahu jadi yang terbaik dari yang terbaik
aku minta maaf kerna selalu menyusahkan hidup orang lain
aku janji lepas ni
aku tidak akan menyusahkan orang lain lagi

aku akan jadi diri aku
diri aku yang baru
untuk menjaga hati semua orang
akan ku sanjungi tinggi semua orang

maafkan aku
andai hari hari ahad ini hari terakhir aku
aku mohon maaf dari hujung rambut sehingga hujung kaki
dari dalam sampai ke luar
aku mohon maaf sangat-sangat

setiap benda yang terjadi ada hikmah
aku harap agar korang semua tidak menjadi seperti aku
aku dapat rasa ada yang memanggil aku
aku mohon maaf
halalkan makan minum aku
aku merayu sangat-sangat

i love u so much all my family
i love u damn much nurul farha liyana
i love u all my fwens

hopefully korang akan ingat aku sampai bila-bila
wasalam

aku undur diri dulu untuk sementara atau selamanya

maaf

muhammad syafiq adnan


"tiada didalam dunia ini yang tidak membuat silap,sedangkan nabi pun pernah buat silap
tapi kita perlu menyesali kesilapan kita itu dan perlu berubah dan tidak perlu menghukum orang itu malah memaafkan orang itu"

1 Comment:

  1. Huda Luna said...
    sabar..

    dan byk dekat kn diri pd Allah..
    sume tuh dugaan..

    bulan ramadan Allah mguji hamba2Nya..
    tnda Allah syg kn hambaNya itu..

Post a Comment



Related Posts with Thumbnails