Friday, September 4, 2009

hari bertemu hari
minggu bertemu minggu
bulan bertemu bulan
tahun bertemu tahun

aku akan tetap disini
aku akan tetap menjadi aku
aku tidak akan berubah
aku akan jadi yang terbaik

tidak mahu mengalah
tidak mahu diperlekehkan
apatah lagi dimainkan
seperti anak patung

sedih memang sedih
tapi mahu buat cam ne
hati orang senang berubah
tidak fikir akan apa dilakukan

hati aku sudah ditikam-tikam
dirobek
seperti tidak ada harapan
untuk berjuang dalam hidup

aku sedih
aku kesal
aku malu

kenapa ada orang yang perlu cemburu
sungguh seksa hidup aku
sudah 4tahun hidup aku seperti ini
penangan kali ini sangat kasar

aku tidak boleh terima
aku rasa sudah masanya

kau tak akan tengok muka aku lagi
tidak ada lagi nama aku dalam hidup kau
aku sudah masak dan jemu orang cam kau

andai aku pergi dulu
maafkan aku
kerna aku tahu aku banyak
menyongsangkan engkau
tapi bukan kehendak aku

aku pasrah
aku redha
andai ada jodoh
aku setia menanti kau

izinkan aku pergi
sejauh-jauhnya

agar aku menjadi orang
GILA

1 Comment:

  1. -itu gadis- said...
    what comes around goes around fiq..
    but u should never give up with what had happens..life must go on

    never turn crazy yeah!u r smart man!

Post a Comment



Related Posts with Thumbnails