Thursday, September 10, 2009

bangunlah

makin hari makin hilang semangat aku
dengan perangai customer nya lah
ngan perangai orang lain nya
macam-macam hal lah

aku rasa cam fedup jerk
rasa cam nak amek cuti den gi somewhere
but i think cam bodoh jerk
kenapa perlu macam ini?

aku cuba untuk berdiri semula
setelah jatuh terduduk dalam sekelip mata sahaja
aku ingin menjadi kuat seperti dulu

aku ada tenaga
aku ada impian
aku ada cita-cita

bila aku mahu semua ini capai dalam waktu yang sama?
cheer up beb..

bangunlah bodoh
kau sebenarnya sedang bermimpi
kau patut bangun dari mimpi jelas dan nyata yang kau lalui ini
kau patut sedar

bangun berdiri
jangan cuba untuk merangkak kembali
cuba kau berlari
bangunlah bongok

kau tak sedar lagi ke
apa yang dah berlaku ni?
tak nampak lagi ke?
kau tak nampak ke kau dah jadi cam ne skunk

bangun wei
kau perlu semangat baru
kau jangan fikir lagi
kawan-kawan kau ramai
diorang selalu ada dibelakang kau
keluarga kau pun sama

kau tak payah lah nak sedih lagi
benda sudah berlaku
sekarang ni
kau perlu bangun
berdiri dan berjalan
jangan nak merangkak atau mengesot lagi

1 Comment:

  1. Farani Mustafa said...
    aku bley tolong sepak bontot ko supaya ko xmerangkak lagi. mahu?

    bai, gadis ada di mana2, jgn susah2 hati.

    gadis baik utk lelaki baik,
    gadis yg sdg2 utk lelaki yg sdg2,
    dan gadis yg kureng utk lelaki yg kureng jua.

    apa yang pasti, tuhan ada benda len utk ko wat sementara idup ko masih ada ni.

Post a Comment



Related Posts with Thumbnails