Friday, July 24, 2009

yes,quit gak kau

arini aku terbangun lambat sket.
almaklumlah ari sabtu..hihi
so,aku sampai office tepat pkul 9.
aku pelik kenapa aku sorang je yang datang.
mana budak S tu pergi??!

aku pon biarkan saja.
malas nak fikir.
den,dalam pkul 9.30.
pelik gak,kenapa dia tak datang lagi.

tiba2 aku dapat call dari HQ.
'syafiq,S dah berhenti...'
'o..ye ke?itu yang saya nak..hihi'

then,aku pon rasa sangat2 lah gembira bila dgr brita ni.
baru kerja 3ari beb.dah berhenti.
harap je ko ada degree,tapi kerja semua tak reti buat...
memang bagus gaklah dia berhenti

tak da lah aku bengang n nak marah dia jerk
mana tak nya,boleh kan dia baca paper depan aku n bos time kerja
kalau lelaki dah lama aku tibai
nasib baik kau ni perempuan
malas aku nak layan kau

aku tak pernah jumpa perempuan semalas kau
aku suruh buat A,kau buat A
apa salah nya if kau lebihkan sket wat kerja
tapi memang aku bengang
kau ley baca paper n pegang hp je 24hrs

rasa cam nak sepak kau ada gak..huhu
tapi apa2 pon,
aku gumbira kau dah blah

lepas ni,kalau sapa nak kerja kat cmpany aku
tolonglah kerja ngn baik
at least pon janganlah jadi pemalas

4 Comments:

  1. sisdee said...
    oh ada kkosongan kat situ ek...
    minta keje leh? :p
    sYafiQ said...
    haha..
    nk ke kje kat kl?
    hihi
    Liyana said...
    aku nak keje jadik secretary boss jer.
    sYafiQ said...
    secretary boss = secretary aku gak..
    ada mau?
    gaji pon puas ati beb

Post a Comment



Related Posts with Thumbnails