Wednesday, July 22, 2009

sayang

sayang dan cinta aku
memang sukar untuk digambarkan
aku tahu kau masih buntu
aku punya gelagat

memang sukar untuk membuat orang
percaya pada aku ini
kau belum kenal aku
sebab itu aku bagi kau masa

masa untuk kau buat pilihan
aku mahu kau kenal diri aku sebenar
walaupun aku tidak pernah berlakon dengan kau
aku percaya kau tak kenal aku lagi
aku pun perlukan masa
untuk mengenali diri kau

aku cuma nak kau tahu
aku sayang dan cinta padamu
aku tidak mahu orang lain
kasih dan sayang aku semaikan
aku mahu berikan kau kebahagiaan
tidak mahu kesusahan menimpa kita

aku kalau boleh nak sentiasa happy together
kita boleh share pe2 je
susah senang bersama
itu janji fiq

fiq syg faha sangat2
fiq sanggup buat apa sahaja untuk faha
selain berpisah dengan faha

lantaklah orang nak cakap apa kat fiq
fiq tahu apa yang fiq wat ni betul
fiq dapat rasakan syg

6 Comments:

  1. c h o c o l a t e i.c.e said...
    taman bunga.

    .berlari-lari keriangan.
    !Nt4N said...
    oi, xyah la karat2 sgt..geli la!!ada baiknya kalo ko cakap terus depan mata dia..komfem makwe ko tu terus cair :)
    sYafiQ said...
    haha..
    bkn karat r cik intan oi..
    sy ni bkn jnis karat2 ni..
    cme dlm typing je yg mampu karat2 ni..
    hehe
    Liyana said...
    kak intan jom kite geng togeda2 kate die karat.huahuahuhau
    Farani Mustafa said...
    aku da xyah shave bulu ketiak.
    sumenye da gugr lepas baca entri ko.
    sYafiQ said...
    korang jelous..
    aku tau...
    huhu...

Post a Comment



Related Posts with Thumbnails