Sunday, July 19, 2009

sg congkak

jumaat lepas,si rani n bad datang ke shah alam.
tq bro coz dtg sni..before ni jumpa just skejap2 jerk..kali ni baru lepak lama sket.dari hari jumaat sampai hari ini dia tak balik2 lagi.
malam ni baru diorang balik.aku akan hantar ke pekeliling.

rasa cam sekejap je diorang datang.aku mmbr ngn diorang ni mmg xley nak berpisah r.aku pon tak tau kenapa.dulu kat U aku,bad,rani n bob memang slalu lepak sama2 r.sejak sem 2 lagi..then,sampai sekarang kitorng still rapat.hopefully sampai bila2 r cam ni.

kitorang slalu share pe2 jerk.coz bila susah kitorang saling bantu membantu sesama lain n bila senang,kitorang share sama2 gak.kalau kitorang lepak tak ada yang gelak tu bukan lah kitorang.coz bila lepak je even ngn spa2 pon,kitorang akan gelak nye...haha
happy selalu..

jumaat aritu lepas amek diorang kat shah alam,kitorng g mkn kat up town n smpat gak r usha2 barang kat stu..hihi..time tu yang join adalah aku,faha,bob,nabila,bad n rani.kitorang lepak2 n makan2..

dalam pukul 11leby aku rojer peedot,dia de kat shah alam.memang cantik r.aku ajak lepak sekali kat sksyen 7.sje je nak tunggu pukul 12 malam coz nak celebrate birthday faha.mula2 ingat dalam 12 lebey nak blah.tapi smua cam bertenaga lagi..so,kitorng pon lepak lagi..huhu
aku memang tak boleh blah r..rasa cam nak baring je kat kedai mamak tu..last2 kitorang balik dalam pukul 2lbey kalau tak silap.time tu rse cm ting tong gler jerk...huhu

ari sabtu nye aku kerja half day.aku masuk pkul 9 then balik pkul 1..tapi aku balik awl.dlm pkul 11 leby aku g anto staf aku gi pudu,then aku trus cabut balik rumah..haha..
sampai rumah je aku bantai tido sampai pkul 4..hihi..
cian dak2 ni tak makan lagi..sory r geng,aku penat giler dow.

then,pkl 4lbey ktorng g summit usj.bercadang nak makan n main bowling..apa lagi.itu yang aku nanti2 kan..
dah lama sey tak main bowling..hihi
ngn diorang aku tetap juara r..hihi...

then,mlm nye aku gi amek faha.ajak gi makan n g tesco.nak beli barang sket..cian syg aku penat.yelah drive g genting.faha,fiq paham.n sorry coz ajak faha kuo walaupun faha cakap penat.sorry sgt2..
malam tu kitorang balik awl sket r..dalam pkul 12..

semalam iaitu hari ahad,saat yang dinantikan telah tiba,kitorang mahu pergi sg congkak.mula2 plan nak gerak pkul 8 tapi disebabkan kepenatan,pkul 10lbey gak kitorang gerak..
kitorng gerak 2kete.1lagi kete dah tunggu kat sana..
faha n aku drive.faha bawak mmbr2 dia n aku bawak dak2 ni..
tempat dituju adalah sg congkak.dalam pkul 1 kitorng sampi ke sana.

ramai giler orang time tu.biase r weekend..kitorng cari port paling best nye..hihi..
sbnarnye tujuan utama adalah photoshoot.aku n geng2 aku sje je nak ikut..hehe..
then,dalam pkul 3lbey kitorang bergegas kerumah rani coz kelaparan..hehe..

rumah rani tidak jauh dari situ.dalam 5min jerk..memang puas hatilah mak rani masak.macam2 lauk yang mak dia masak.rani,thanks bro bawak aku gi rumah ko.memang puas ati makan kat rumah ko..

then,pergi rumah azmil(mmbr faha) palk..dekat2 je ngn rumah rani..gi makan buah rambutan plak..hihi

den,pkul 6lbey kitorng gi air terjun plak..fah nak take some picture lagi..
mula2 amek kat bawah jerk..tapi dia tak puas ati,dia ajk aku g naik atas..
lagi nice r tmpt dia..hihi

then,kitorng blah dari situ dalam pkul 7lbey..ada prkara yang diluar jangkaan telah berlaku disitu,kami pun bergegas keluar dari situ..kami menuju ke warung terdekat untuk merehatkan diri.

then,kitorng gerak ke bukit ampang.kat tempat tu kita ley tengok bandar KL.memang jelas beb.cuma disebabkan oleh jerebu,agak kabur jugaklah pemandangan time tu..
kami bergmbr2 disitu..hihi

then,after dat kitorng bergegas ke shah alam.dlm pkl 10lbey grk dari situ..klu tak disebabkan studnt dlm uitm,rsenye tak blk lagi kot time tu..hihi
kitorng smpai shah alam dalam pkul 11lbey..

lepas tu aku temankan faha ke apartment dia.then balik kerumah..memang lepak giler r weeknd ni...

aku rasa seperti mahu kene massage jerk..huhu

sorry coz x upload pic..coz tak dapat lagi pic dari faha n mmbr2 dia..hihi
nak trnsfer pic camera cam tak besh jerk..hehe
nnti eh tnggu pic..

2 Comments:

  1. FaRHaLiYaNa said...
    hakhakhak
    aw ta pew
    mse ni best giler
    dlm life faha kali ni la
    benda yg paling best penah
    berlaku taw
    thank u guys
    korang mmg best n gempax abesss
    insyaAllah ade mse kite
    lpak lg kan kan kan
    4 fiq
    tq 4 evything...
    sYafiQ said...
    ye ke?
    hihi...
    kitorng mmg cmni faha..
    happy together...
    pasni kita lepak2 lagi eh..

Post a Comment



Related Posts with Thumbnails