Tuesday, July 21, 2009

general manager??!


General Manager

adakah aku akan berjaya memegang jawatan ini dalam masa 3-6 bulan akan datang?
aku tahu sungguh sukar untuk mendapatkan jawatan ini.tapi aku akan cuba.
cuma satu cara sahaja.aku mesti master semua instruments dari german.
sekarang ni boleh dikatakan 30% aku sudah tahu.
aku harap dapat apa yang aku nak kan ni.





suatu hari nanti

aku harap,dalam masa terdekat ni dapat apa yang aku impikan.
aku tahu aku terlalu muda,aku akan buktikan yang aku akan dapatkan apa yang aku impikan.lagi-lagi pada usia yang muda ini.
dan yang paling penting,aku harap,orang yang sentiasa di belakang dan menyokong aku dapat memahami diri aku ini.

2 Comments:

  1. naz. said...
    wish u all da besh!
    sYafiQ said...
    thanks
    :)

Post a Comment



Related Posts with Thumbnails