Monday, July 13, 2009

sate kajang








macam menarik tapi??!

farra e. farressa
(my customer)
thanks coz blanja i..hihi

nak dijadikan cite,aku di pickup oleh fara utk wat demo kat semenyih.kat cmpny recycle and generate power station.so,dia pon amek aku.
arround 10.00 kitorang grk dari office aku..
then trus gi tempat ayng dituju.aku wat demo semua.then rupanya yang order tu silap information.thats y aku rasa cam pelik jerk..huhu
last2.next time kene datang lagi for do some others demo.
lepas settle smua kitorang pon bergerak balik..hihi
then,farra ajak aku gi lunch coz dia dah promise nak belanja aku..hihi
then,dia ajak gi sate kajang..hihi

sebenarnya tak plan pon nak g makan kat sni.coz ingatkan jauh.rasanya semenyih ngan kajang dah dekat je kot.
then,aku search my gps.last2 dapat gak.dkt sgt2 ngn kitorang time tu..
then,farra pon ajak..hihi
that my 1st time kot makan sate kajang.
aku rasa cam biasa je kot..hihi

1 Comment:

  1. c h o c o l a t e i.c.e said...
    cesh..sanggup ko call aku ek..semata-mata nk bgtau makan sate kajang..

    dah ar xpenah rse makan sate kajang..cesh..xpe2,next tyme,ko kne belanja kerana telah menjeleskan aku..

    xbley bla..trus post entri tu..

Post a Comment



Related Posts with Thumbnails