Friday, July 17, 2009

pilihan hati

aku baru sahaja terbaca entry terbaru rakanku yang bertajuk bicara yang lebih tua.
aku tertarik dengan apa yang dia perkatakan itu.dan aku rasa aku sedang melaluinya sekarang.
memang sukar untuk membuat pilihan tetapi kita perlu membuat pilihan berdasarkan pengalaman dan nasihat.

memang sukar untuk mencari seorang gadis yang sejuk mata memandang dan tenang hati melihat.
tapi aku rasa aku sudah jumpa orang seperti ini.cuma pelbagai dugaan dan cabaran yang perlu aku lalui untuk ini semua.

aku berharap aku dapat bersabar dan menunggu.
kerna aku sudah berjanji dan tidak akan berpatah balik.
aku adalah aku.apa aku buat aku akan dapat.
itulah diri aku

2 Comments:

  1. FaRHaLiYaNa said...
    menunggu
    smpai bile faha ta taw
    hanye Allah yg taw
    faha na say soryyy
    sbb after fiq knal faha
    bnyak bnda sedey yg fiq rse
    im soryyy
    faha mnusia biase
    ta dpt lari dr wat salah
    kalo da jodoh ta kmne kan
    kite serah pd Allah k
    :D
    sYafiQ said...
    jgn ckp cmtu faha..
    fiq x keysah pon..
    yg fiq tahu hati fiq dr skrg smpai liang lahat kat faha jerk..
    fiq akan tnggu faha sampai bila2 coz fiq tahu yg kita akan bersama 1day nnti..
    kita berdoa n tawakal sje kat ALLAH..
    k..

    love u so much..

Post a Comment



Related Posts with Thumbnails