Wednesday, July 15, 2009

kehujung minggu

sejak kebelakangan ni,
hujung minggu aku penuh dengan program
aku pon tak tahu kenapa.
rasa mahu merehatkan diri sahaja

tapi aku mahukannya
kalau tak,aku dok rumah macam mati kutu je
minggu ni 2 sahabat aku akan datang
sebelum diorang datang dah de macam-macam plan
tapi yang penting hari ahad punye plan memang bestlah
so,kepada yang aku jemput tu tak datang rugilah..hehe

then,this saturday birtday some1.
aku rasa cam nak celebrate je dengan dia but what can i do..
sob2..
tapi takpe,hari ahad akan celebrate punya...

hari sabtu aku kerja half day then baru gi merayau..haha
mana aku nak pergi ek?
mahu ke ikea kalau boleh.

3 Comments:

  1. Unknown said...
    siot je kau..
    besday ak xnk plak ko smbut kn??
    sepak nk??
    c h o c o l a t e i.c.e said...
    jom2..aku follow je..

    kite gi ikea..usha2 pe ujung bulan ni nak beli..

    nanti malam..kita siapkan tentatif hujung minggu kite..

    tapi seyes bro..every week..mesti ade something to do..

    pe pe pun..keje tetap keje..kate nak kawen dh kn..kena kumpul duet..
    sYafiQ said...
    to fify:
    ala..birthday ko dh lps..haha

    to bob:
    tu r bob,kita evry wekend asyik full je..huhu
    lagi2 de org invite lah..pe lah...

Post a Comment



Related Posts with Thumbnails