Thursday, July 30, 2009

aku tidak faham

susah untuk faham
mendalami
jiwa dan hati kau

aku cuba
tapi seperti tidak
kuduga

aku kesini
kau kesana
kenapa macm ini?
aku pelik

aku kesana
kau kesana juga
tapi
separuh jalan

aku kesini
kau juga kesini
tapi
sekerat jalan

aku runsing
pening
sukar
untuk kufahami

sukar untukku
baca dirimu
pelik
tapi itulah kau

aku dah buat yang terbaik
tapi aku tidak faham
adakah
kau tidak nampak

atau aku tidak nampak
diriku sendiri
aku runsing
mahu buat apa lagi

janji tidak lakukan lagi
mana janji kau
banyak benar aku
bersabar dengan kau

aku tidak melenting
marah apatah lagi
malah
aku terus
bersabar
menunggu
terus menuggu
dan terus bersabar

aku tidak faham
diri aku
kenapa aku boleh
bersabar sebegini
sebelum ini
tidak pernah ku
jadi begini

hanya hati dan perasaan
sahaja
tahu akan
diriku

1 Comment:

  1. FaRHaLiYaNa said...
    fiq faha taw fiq bnyak bersabar
    ngn faha
    tp kdg2 keadaan yg buat faha cm ni
    faha cbe untuk lupakan segalanya tetapi kdg2 kenangan 2 dtg
    i try my best untuk jd sorang yg istimewa di dlm life fiq..
    but im not perfect!!
    im a weak person!!
    but i know u do the best..
    u are the great guy that i know..
    u ar different..
    n i need some time
    juz a little time...
    im sory 4 evything
    may Allah bless u..
    im so soryyy...
    fiq patot marah faha..
    :(

Post a Comment



Related Posts with Thumbnails