Thursday, June 18, 2009

mahu balik

aku sudah 2minggu berada di KL.
esok aku akan balik ke batu pahat.
dan dalam masa 2 minggu aku di KL ini,aku dapat ramai kenalan termasuklah vip,studnt n mcm2 lg.aku sekarang baru mula terasa teruja dengan kerja aku.aku gi mana2 je aku mesti akan bawak bisness card aku..hihi..aku terasa amat bangga dengan jawatan aku.

ramai yang aku rasa pelik dengan jawatan aku.yelah,aku cuma diploma jerk but jawatan aku product engineer.aku dapatkannye dalam masa 2bulan sahaja.agak terperanjat jugalah aku.
gaji boleh dikatakan ok lah.tapi taklah tinggi cam orang lain.
tapi kalau cakap pasal elaun,memang aku muai lah makan elaun jerk.hihi..
evn aku beli mineral water pon aku ley claim.haha
jgn jlous r eh.

bila aku terfikir balik,bila dah bekerja ni rupanya lagi susah.kita kerja n kene budget sndiri duit kita..huhu..bulan ni memang aku sakit skit r..buts aku de family.thanks u all coz paham keadaan aku.hopefully start bulan depan aku dah ley settle down semuanya..

minggu ni aku agak bz sket r coz ramai customer call n appointmnt ngn aku..tadi aku baru balik dari ampang,gi jumpa customer.
alhamdulillah,dalam 1week aku dah wat banyak sale.

tomorrow before aku balik batu pahat,aku kene jumpa customer di semenyih.dahlah aku tak pernah gi sana,buts its ok..orang kata,tak kenal maka tak tahu..hihi

so,aku akn gi sana then trus balik batu pahat..

i really miss my mum n my hometown...

4 Comments:

  1. SKODENG said...
    ooiiii blander.
    semoga sukses dlm perkejaan ko skang!

    jgn laa lupe kengkawn yg masih student nih.
    jenguk2 laaa yer.
    (ayat sedih)

    rindu dowh kat ko!
    sYafiQ said...
    hihi..
    thnks bro..
    insya allah klu de rezeki lbey aku akan g sna..
    no hal r..
    cme skunk ni mmg aku bz giler..huhu
    LEMONADE said...
    keje dh mantap bulan2 jgn lupe hulur kat parents or adik2 (kalo ade la..)
    sYafiQ said...
    insyaallah..
    dont worry..
    family ist maa...

Post a Comment



Related Posts with Thumbnails