Sunday, April 19, 2009

aku mahu rehat

aku terasa amat penat coz 2hari berturut-turut aku jadi driver.ari sabtu aritu aku aku bangun pagi.ntah kenapa aku ley bangun seawal 6.30pg dan tak tidur-tidur lagi.

sebenarnye mak aku suruh anto dia g masjid beroleh.ntah ada program apa ntah under sekolah mak aku.at the same time anto acik aku sekali g kerja kat putra hospital.
mula-mula hantar acik aku dulu,then aku hantar mak aku.

lepas aku hantar mak aku,aku tak tahu nak gi mana,baru pukul 9pagi.bp mall or summit pon blum bukak.aku plan nak lepak old town,then gi main bowling.hihi
lastly,aku plan gi makan kat mamak kat area bus stand bp.aku makal roti canai.sambil tunggu pukul 10pg..hihi

then,aku ingt nk lpk kat tasik y ke.tapi de event pe ntah.terus aku blah.jam dah nak hampir pukul 10pg.aku pun terus menuju ke bp mall.tempat dituju apabila di bp mall adalah bowling.aku baru nak excercise pagi-pagi.tapi si awek yang jaga bowling tu cakap takde lane kosong.wawawa..

then,aku gi lepak kat old town.aku minum vanilla coffee..lama gak lah aku lepak situ,dalam 1/2 jam gak r..then,aku tak puas ati nak main bowling gak.so,aku decide gi bowling tu.den minah tu cakap de kosong 1.so,aku pon layan lah 5games.hihi

then,time aku ngah bengang ngn games aku,de budak ni datang ngn ayh dia.main sblh lane aku.budak tu dalm 9tahun kot.bapak dia 48thn xslp aku..budak tu mmg power r main bowling.maintain 130 n above jerk..bengang aku tgk..
aku yang tak tahu kenapa ley main cam bengong jerk.
then,aku pon bermesra ngan pak cik tu.kitorang borak2 sambil aku main.hehe...rupenye anak dia tu wakil sekolah main bowling.dia datang dr kluang.jauh tu dia datang semata2 main kat bp mall..tapi aku rasa cam bengong gler main aritu.mayb coz lane dia xbest..

then,lps aku main tu,pk ck tu ajk aku g minum.so,aku lynkn je r.dia ajk lpk kat rengit coffe..hihi..aku lynkn je r..smntara nak tnggu mak aku kn..hihi..lme gak lpk stu.kitorng borak2..

dalam 12.30tghri,aku g amek mak aku.then gi amek acik aku plak..lepas tu mak aku ajak gi jalan pasar,nak beli plastik.apa ntah.macam2 dia beli.aku pon ikut je r..kitorang sampai rumah dalam pukul 3.30ptg..huhu

pukul 5.30ptg plak aku kene anto tok wan aku gi rumah tok e.coz rmh dia de yasin malam tu.then,lepas yaasin n tahlil,tok wan aku ajak balik.dia cam paham je aku penat..hihi..esoknye aku nak g jb plak..so,30min lps tu aku sampai rumah.bila kat rumah,1st thing aku wat,tgk lptp aku..hihi..

malam tu aku tdo lambat.aku usha2 blog orang,then ym ngn mmbr2..hihi..dkt pukul 2pg gak r bru aku tdo..huhu

esoknya aku gi jb.anto ain balik teknik.aku gerak dalam pukul 3ptg.1st destination,gi utm.anto makanan ya.den g tknik.anto ain.then,aku plan gi rumah acik aku yg aku duduk time praktikal aritu,aku gi amek barang2 aku yang aku tngglkn.cme yang aku xamek lg tv n motor..huhu.bla r mau amek tu ek..

bla dh rse bsn,aku trpk nk cntct mmbr2 aku..smua xdpt dicontact.cme syu jerk dpt.den,dia ajk aku g mkn.mmg dh tpt msenye coz aku pon lpo gak..hihi,so,aku g amek dia den g mkn.lps g mkn aku trus blk rengit.sampai di rumah,sprti biase r.aku g ke laptop aku.aku tgk,tak ramai yg on9.cm bosan jerk..huhu..

smntara nak tnggu bola pukul 11mlm..aku usha2 blog.huhu..bila dh pkl 11.aku trus dok dpn tv..hihi..semi final fa cup.man u vs everton..aku mls nk crita lebey2 coz aku bengang ngn game mlm tu..huhu...

yang penting aku rasa penat gle..huhu..aku mahu rehat..

2 Comments:

  1. sisdee said...
    nasib tak de cite psl atuk ngamok .. muahahahaaahhahaa.....
    sYafiQ said...
    haha..
    kang mati aku..huhu...

Post a Comment



Related Posts with Thumbnails