Saturday, December 6, 2008

sehari ke JB

last day aku gi jb.aku pergi jb pun coz nak ambil baju n barang2 aku kat rumah mak cik aku di tmn putri wangsa.pada asalnya aku nak jumpa si iela coz dia de kat jb.lastly dia cakap tak dapat nak jumpa coz dia tak sihat.its ok.then,aku ajak member aku faizal (gilong) n mus teman aku gi jb.kitorang geral lepas solat jumaat.dalam pukul 2.30.then,i drive straight to our destination.sampai dalam pukul 3.30pm.lepas settle2 kat rumah tu.aku gi desa cemerlang.aku nak gi usha tempat yang bakal aku wat LI tu.aku ah jumpa.ok gak lah tempat dia.tengok dari luar macam besarlah.tapi tak tahu lah.coz tak masuk lagi,just tengok dari luar je.then,zima sms aku dia de kat SMART.so,aku gerak gi sana.jumpa dia sekejap.dia ngan family dia gi belanja dapur.aku ngan family dia memang baik walaupun still berkawan.then,aku,mus n gilong makan kat food court SMART tu.coz lapo.hihi.lepas zima balik,kitorang gerak gi BBU pulak.coz nak ajak khair keluar.after ambil khair dirumah dia,kitorang gi danga bay.dalam pukul 6.30pm kitorang sampai di danga bay.si gilong ni nak karoeke.kitorang layankan je lah.10lagu kitorang layan.haha..keluar dari karoeke tu je terus rasa cam tak ada suara lagi..haha.then kitorang pergi berjalan-jalan di danga bay tu.rasa cam tak happening sangat lah malam tu.coz tak ramai orang sangat.then dalam pukul 9 aku dapat msg dr zima.dia cakap nak belanja makan nasi lemak kat senibong.aku pun on je lah.hihi..



kitorang gerak gi sana walaupun aku tersesat di permas jaya.haha.padahal dah banyak kali aku gi sana tapi aku tersilap pilih jalan.last2 sampai juga kat senibong tu.zima dah tunggu dah.hihi.then,kitorang makan2 + lepak2.



dalam pukul 11 kitorang gerak.btw,thanks zima belanja.hihi.aku drive gi anto khair dulu kat rumah dia di BBU.den terus gerak balik rengit.hihi.kali ni aku cuma tuang minyak RM40 jerk.kira save gila lah.hihi.maybe coz minyak dah murah kot.hihi.b4 ni dalam RM50++ baru cukup.tapi kali ni memang saving lor and jauh jugak tu perjalanan semalam.hihi

0 Comments:

Post a Comment



Related Posts with Thumbnails