Wednesday, December 3, 2008

main bowling sepuas hati

semalam aku bangun seperti biasa.dalam pukul 11 lbey..hihi.biasa lah duduk rumah.then,adik aku suruh amek dia kat driving scholl kat batu pahat dalam pukul 2ptg.so,aku pon on je lah.hihi.ley lah juga aku berjalan.tak da lah terperap duduk kat rumah jerk.




aku terpaksa tunggu dia abes.dalam pukul 2.30ptg baru dia abes.so,aku pun ajak dia gi lunch.hihi..apa lagi,pergi bp mall lah.hehe.mula-mula ingat nak makan kat kfc or mc'd.tapi dah bosan dah ngan fast food.so,aku ajak dia makan kat old town white coffee.hihi.tempat yang aku suka lepak.coz dia nya coffee memang masyuk beb.hihi



then,aku ajak dia main bowling.mula-mula dia tak nak.aku nak main sorang.bila dah kat tempat bowling tu.dia cakap nak main.ada pula promotion.buy 2 games free 1 game.kira 3games lah.just RM12 each person.so,aku pon main je lah berdua.time aku datang tu tak lah ramai sangat.1st games memang hancurlah aku main coz dah lama tak main bowling ni.2nd games da peningkatan sikit lah.then.kat line sebelah aku ni de sorang minah n boy.si minah ni dok usha aku jerk.time aku wat strike or paired dia tengok aku n tepuk tangan.hihi.minah tu power gak main bowling ni.last2 dia tegur aku.hihi.bangga lah sekejap aku.haha.tau2 dia sama baya ngan adik aku ni.hehe.

then,3rd games.aku main ngan cemerlangnya.hihi.cme 4x jerk miss paired n strike.wawa..
last,aku suruh adik aku gi tambah lagi 1 games.hihi.kira 4th games aku lah.adik aku main sekejap jerk.pastu dia suruh aku main.hihi..apa lagi.aku main ngan slumber je r.
last2 aku dapat wat strike n pair.aku dapat 155point.hihi..dalam sejarah tu paling tinggi yang pernah aku wat.hehe.

semalam memang hari bermain bowling puas2 lah.hihi

1 Comment:

  1. AL journey said...
    bp mall batu pahat.. rindu dah aku kat tempat tu.. lame tak jejak.. cuti pun aku tak duk joho.. kem slm sume org bp eh!! hehe

Post a Comment



Related Posts with Thumbnails