Monday, October 27, 2008

fiRst t!Me kene pREnG

sorry lah lambat post pasal my birthday..actually,birtday aku dah lepas iaitu 23 october aritu..hari kamis..dan ari jumaat tu aku bagi cuti kepada semua rakyat jelata pahang untuk bercuti sempena hari kelahiran aku..hihi..

sebenarnya aku nak cerita pasal 1st time aku kne pReNG dengan geng2 aku..aku memang dah budget dah diorang akan kenekan aku..huhu..klu setakat baling tepung dengan telur tu tak de hal lah beb..

mula-mula dak2 ni pukul aku dengan bantal.diorang siap bawak bantal sendiri tu datang gi rumah aku..huhu..aku badget kene pukul ngan bantal je lah..rupanya tidak sama sekali..
aku diangakat oleh mereka ke padang disebelah rumah aku.si bob lah beriya2..siap bukak kan baju..aku memang dah agak diorang akan baling aku ngan telur ataupun tepung..

tapi salah tanggapan aku itu..diorang pegang aku dan si bad menjirus air ke badan aku..time tu memang tak boleh blah lah bau dia..memang busuk giler lah..sampai air itu mengalir ke mulut aku.nasib baik tak masuk ke mulut aku..tapi serius aku muntah lepas tu..

sabar je lah..nak wat camnekan..dah birthday boy..hihi

ntah air ape ntah diorng simbah tu..wawa..

lepas kene tu je trus aku peluk bob coz nak gak dia kene cecair itu..haha..padan muka ko bob..

den aku gi mandi untuk membersihkan badan aku yang berbau busuk tu..

apa2 pon thanks to bad,bob,rani n farid coz kenekan aku sampi camtu..dan tahniah lah coz korang lah orang yang beruntung dapat pReNg aku..haha

n thanks to all my beloved members

2 Comments:

  1. maoh said...
    hmm.. stakat ni aku x de lg pengalaman sedemikian rupa...
    hahaa
    mocQachinno said...
    eqa pnah kne 30 biji tlur skaligus..
    mcm machine gun je..
    hwah3..xkn lpe my 18th bday

Post a Comment



Related Posts with Thumbnails